Press any key to continue. – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Press any key to continue. – C / C++ – Fórum – Programujte.comPress any key to continue. – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

13. 10. 2013   #1
-
0
-

Čau, jsem nováček v C. Potřeboval bych poradit se spouštěním programů.

Používám CodeLite. Pokud v něm vytvořím jednoduchý prográmek, tak nemám v nabídce Compile Current File, jen Run a ani to se nespustí. OK, zkusil jsem to jinak. Vytvořil jsem Workspace - Create New Project - Simple executable (gcc). V tomto případě už mám k dispozici Compile Current File, Build Project a Run se spustí, jenže vyskočí jen konzole s nápisem Press any key to continue. Při kompilaci atd. to nikde nepíše žádné errory.

Před pár týdny jsem měl CodeBlocks, ve kterém jsem spustil všechno bez problémů. Teď děláme ve škole v CodeLite právě s tím vytvořením Workspace, tak jsem to zkusil i doma. Zajímavé je, že programy vytvořené ve škole, které si tu otevřu jako existující projekty, mi fungují.

Dík za rady.

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.92.210.–
Kenvelo+2
Super člen
14. 10. 2013   #2
-
0
-

#1 barnabas_666
A jaký je tvůj kod ? Pokud tam máš jen system("pause") tak se vypíše pouze : Press any key to continue.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.211.–
Díky bohu, že počítače vymysleli muži. Kdyby to byly ženy, tak binární soustavu reprezentují jedničky, nuly a "možná"
14. 10. 2013   #3
-
0
-

Jedu podle Herouta. Každý z těch nejobyčejnějších prográmků (Hello World, převod malá velká písmena, obsah obdélníka...) spustitelný v CodeBlocks mi nejede v CodeLite (už jsem to odinstaloval).

Edit: jestli opravdu toužíte vidět kód...

#include <stdio.h>

 main()
 {
  int i,j;

  printf("Zadejte delku a sirku : ");
  scanf("%d%d", &i, &j);

  printf("Obdelnik o delce %d a sirce %d ma obsah : %d", i, j, i*j);
 }
Nahlásit jako SPAM
IP: 77.92.210.–
Kenvelo+2
Super člen
15. 10. 2013   #4
-
0
-

#3 barnabas_666