Zdravím,
nedávno jsem řešil nahrávání 3D modelu ze souboru pro následné zobrazení v OpenGL. Vypadá to nějak takto:
nový typ pro objekty
typedef struct
{
....
} obj, *objPoint;
pak mezi globálníma proměnnýma mám:
obj Model;
a tento model pak předávám funkci, která vypadá přibližně takto
int loadModel (objPoint object, char modelAdr[]); //modelAdr je jen adresa kde je uložený
chci se zeptat zda je to řešení efektivní, nedávno jsme se učili ve škole o rozdílech mezi heap/stack atd a docela jsem se zarazil, zda bych raději neměl alokovat místo pro celý model dynamicky, jaksi si s tím ale nevím rady, nějak se vždy ztratím v ukazatelých :D
tak se s dovolením ptám, zda je to vůbec potřeba, popřípadě mohl by mi někdo prosím naznačit správnou alokaci a předání správné proměnné/ukazatele mé funkci?
Děkuji a pěkný den ^^