#3 diabolus99
Nezauimaj sa o obsah tej metody, zameraj sa len na to ako je to napisane ako uz nizsie napisal NotBeginer treba to tak napisat. Ty mas jednoducho objekt v tom objekte su premenne a metodami s nimi nejako interagujes, napriklad chces polomer tak budes volat metodu getPolomer(), ci sa v nej nieco pocita alebo len odosles hodnotu tvojej premennej, ak chces obsah budes volat getObsah() tam znova nieco treba urobit atd. Predstav si to takto kruh je objekt ma nejake atributy (polomer,obsah, obvod, pozicia, a neviem co ine sa da este vymysliet). No nie vsetky su uplne nezavysle napr. jeho obsah je S = pi*r^2 a obvod je O=2*pi*r. Pi je konstanta tak ako 2 cize ti staci drzat iba jeho polomer (ak teraz neuvazujeme poziciu, farbu, otocenie ;), uhlovu rycholost .... (tie posledne ani nemate to je iba pre lepsiu predstavu)).
Takze je rozumne to spravit tak ze v tom kruhu budes mat ulozeny iba polomer a za kazdym ak si nejaky iny objekt vypyta od kruhu {Polomer, Obsah, Obvod} tak ho vypocitas. Ten objekt si to bude pitat pomocou metody getPolomer(), resp. getObsah(), getObvod(). Takze tvojou ulohou je napisat telo tycho metod, v Instancii Kruh. Toto by som nemal robit, ale:
class Rectangle{
private double width, height;
public Rectangle(double width, double height) {
if(width < 0 || height < 0)
throw new IllegalArgumentException() // ty mas urobit nieco ine ja hodim vynimku ak je vyska alebo sirka < 0
this.width = width;
...
}
public double getWidth() { //touto metodou vraciam sirku daneho obdlznika
return this.width;
}
...
public double getArea() { //touto zase obsah
return width * ...;
}
}
Tam kde su bodky treba dalsi kod, ale to uz ti nebudem dalej radit. Uz to tu mas 3x napisane.