Zdar!
Pracuji na aplikaci kde tank vystřelí střelu a ta má zasáhnout jiný objekt. Problém je v tom že neumím přijít na způsob aby střela dolétla k objektu a po té, co se střetnou, aby to něco zaregistrovalo a provedlo akci. Zvládl jsem pouze že kdykoliv sřela má stejné TranslateY a TranslateX jako objekt, tak objekt to zaregistruje. Ale to mi nestačí protože není vidět že střela k tomu tanku letí.
pokud to pomůže tady je metoda vysřelení:
public void strileniPatrony(double smerStrelyX, double smerStrelyY){
if(modelAnimacePatrony!= null){
modelAnimacePatrony.stop();
}
modelAnimacePatrony = TranslateTransitionBuilder.create()
.node(patrona)
.fromX(modelTanku.getTranslateX()+30)
.toX(smerStrelyX+30)
.fromY(modelTanku.getTranslateY()+30)
.toY(smerStrelyY+30)
.duration(Duration.seconds(2))
.onFinished(new EventHandler<ActionEvent>(){
@Override
public void handle(ActionEvent t){
patrona.setVisible(false);
}
})
.build();
modelAnimacePatrony.play();
}