Vložení obrázku v gui – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vložení obrázku v gui – Java – Fórum – Programujte.comVložení obrázku v gui – Java – Fórum – Programujte.com

 

Noneus0
Návštěvník
24. 11. 2013   #1
-
0
-

Zdravím,

chtěl bych se zeptat. Dělám zrovna s GUI a chtěl bych docílit toho, aby se za určitých podmínek objevil uprostřed okna obrázek. Konkrétně mám čudlík, který při každém zmáčknutí hodí číslo od jedný do pěti (náhodně) a já bych chtěl, aby se při každém vygenerovaném čísle objevil obrázek k němu určený (např. když přijde jednička, objeví se auto, když dvojka, letadlo atd.). Problém už je ale v samotném vkládání obrázku. Našel jsem na netu spoustu kódů a rad jak na to, ale chtěl bych poradit nějaký nejjednodušší a nejpřehlednější. Taky bych rád věděl jak najdu cestu k tomu obrázku(má být uložený někde spešl?). Zkrátka jak tam ten obrázek vrazit? Se samotnou podmínkou za jakých okolností jaký obrázek bych si poradil, ale jde mi spíš o co nejsnažší příkaz na vložení. Díky moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.195.173.–
Flowy0
Věrný člen
24. 11. 2013   #2
-
0
-

http://docs.oracle.com/javafx/2/api/javafx/scene/image/ImageView.html

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.41.208.–
https://github.com/Flowy
sleepy
~ Anonymní uživatel
422 příspěvků
25. 11. 2013   #3
-
0
-

a robis so swingom s awt alebo fx? Akosi tu chybaju dalsie informacie.

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.175.177.–
Noneus0
Návštěvník
25. 11. 2013   #4
-
0
-

#3 sleepy
se swingem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.195.173.–
sleepy
~ Anonymní uživatel
422 příspěvků
25. 11. 2013   #5
-
0
-

No tak asi nejako takto to daj do kopy:

BufferedImage img = ImageIO.read(new File("/cesta/k/suboru"));
// a mas nacitany obrazok

// teraz ho musis bykreslit

// predpokladam ze take nieco ako canvas, alebo hocico na kreslenie mas

// ak nie tak to kresli do JPanel-u

class JCanvas extends JPanel{
	
	BufferedImage img = ...

	@Override
	public void paintComponent(Graphics g) {
                super.paintComponent(g);
		g.drawImage(img, x, y, width, height, null); // asi pozri ako to je v Graphics
	}
}

musis menit ten obrazok img napriklad setermi, alebo si nacitas tie obrazky a budes ich mat v nejakom liste.

Za kazdou zmenou musis zavolat repaint(), JPanel tu metodu uz obsahuje ona vsetko prekresli.

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.175.177.–
sleepy
~ Anonymní uživatel
422 příspěvků
25. 11. 2013   #6
-
0
-

Inak toto nieje dobre riesenie, ale na to uz prides sam.

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.175.177.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 11 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý