Ahoj. Dělám projekt kde tank jezdí po ploše a střílí po druhém tanku.
jsem zaseknutý. nevím jak si poradit se 2ma věcma
1) Jednoduché AI protivníka
2) když vystřelím po protivníkovi aby zaregistroval zásah.
zde je link kde je celý program.
https://www.dropbox.com/…t/zQ3GV_AFB9
prosím o každou pomoc už opravdu nevím jak dále.
Fórum › Java
JAVAFX Strileni a AI problem
ChangeListener<Number> moved = new ChangeListener<Number>() {
@Override
public void changed(ObservableValue<? extends Number> observable, Number oldValue, Number newValue) {
// test kolize
}
};
patrona.translateXProperty().addListener(moved);
patrona.translateYProperty().addListener(moved);
Jsou to také základní pozicové kolize nikdo po tobě nechce pixelovou kolize já bych napsal abych to skratil :
if (posititionX == positionX2) {
}
tak na tomto pixelu bude pozicová kolize no dá se s tím vyhrát :)
Tak dekuji za pomoc.... uz nejake kolize mam a taky mam i AI...nastala pro mě další překážka. Spustit 2. vlákno kde by se volala neustále metoda na AI. Muže mi jeětě někdo v tomhle pomoct?
Kolize jsem vyřešil tak že jsem si vzal z javyfx kruhy vložil na jejich souřadnice svoje obrázky. Kontrolovala to metoda:
Shape intersectMeziProtivnikemAStrelou = Shape.intersect(kruh1, kruh2);
if (intersectMeziProtivnikemAStrelou.getBoundsInLocal().getWidth() != -1) {
nastalaKolize = true;
}
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
XNA - hra - střílení — založil Tomik
Klávesnice v JavaFX — založil smajdalf3
Javafx onAction — založil Honza
Moderátoři diskuze