tak se pochlupte koho pokladate za svuj vzor v IT...
JA osobne este zadny vzor nemam a ani nevim jestli bude potreba ale urcite je dobry mit kolem sebe fajn a zkuseny lidi jako jsou tady ;)
Fórum › Offtopic
Váš vzor ve světě IT
Valve Software :ms_0038:
John Carmack
EDIT: Ted me napada...zapomel jsem na Chucka Norrise. Ale stejne, moc dobre vim, ze jako on nikdy nebudu... :ms_0369:
ja ziaden vzor nemam, nechcem sa po nikom opakovat, chcem byt jedinecny, a chcem zostavit super programatorsky team. Ale team, ktory si bude bude vyborne rozumiet(nielen po pracovnej stranke) :ms_0019:
http://jakub.lajmon.name
Bruce Dickinson, škoda len, že neprogramuje :ms_0002: ale to nevadí, kým nerapuje, tak je to v pohode...
ale ak by som bol programátor, asi by som nechcel mať vzor.
mates píše:#
# no nevím jestli přímo vzor ale jiank asi Linus Torvalds. to vo dokázal je pro mě něco úžasného.
Souhlasím - to je osobnost, ale ze světa Linuxu pro mě mnohem víc znamená Miguel de Icaza. Ze světa IT celkově nejvíc obdivuju Billa Gatese (nečekaně :-D), protože nebýt jeho a společnosti MS není svět IT tam, kde je. Za svůj vzor považuju především sám sebe.
Já obdivuju Petra Vochozku, dokázal toho hodně a dá se říci, že i proslavil hrami naši malou republiku :-)
Jinak samozřejmě, že Bill Gates je taky takový "vzor" :-)
Sleduj mě na @MartinSimko
DeaLer píše:#
# Za svůj vzor považuju především sám sebe.
Samochvála smrdí! Ale jak někdo říká: "Nikdo tě nepochválí tak dobře ja ty sám sebe." :D Sakra já zapomněl jak se píše přímá řeč.
Jinak já obdivuji všechny well known lidi co se točí okolo HW a SW(jak spoluzakladatele různých OS, tak autory různých programovacích jazyků). Asi největší modlou je mi Vilda Brána, přestože nesouhlasím se všemi jeho počiny.
richard stallman jestli víte kdo to je ;-)