tzn, že se obrázek spustí, když zmáčknu čudlík. Ale v čudlíku mám taky switch, který má několik case, přičemž každý má načíst jiný obrázek. a když se tak má stát, obrázky se pak překrývají jeden přes druhý a to nechci. Jak mám předchozí obrázek odstranit, než se tam má zobrazit jiný? Jaký příkaz bych měl použít? Díky moc
vzdy ked volas tu funkciu tak do ok1 ukladas novy JLabel s novym obrazkom ... a vzdy stratis odkaz na ten stary ... teoreticky ked stratis odkaz na stary tak by sa onho mal garbage collector postarat ale kedze robis GUI tak niekde existuju odkazy na stary obrazok cize gc s tym nic nezmoze ... bud si vytvor JLabel len raz (povedzme ze pri init alebo podobnej metode) a potom len budes menit obrazok ktory ma zobrazovat alebo si pred vytvorenim vzdy ten stary jlabel odstran zo zobrazovania
#4Flowy
mohl bys uvést příklad na tom mém kódu, jak postupovat v tom switchi? JLabael vytvořím ještě před switchem, jak mám výše a v jednotlivých case ten obrázek změním jakým příkazem? budu volat jen název toho JLabelu (tady je to ok1) a jak přesně v tom case změním ten obr.?
#6Flowy
Nefunguje to. První z obrázků je menší, ten se zobrazí....a při aktivaci jiného case se překryje druhým, větším. Když se ale aktivuje znovu case s menším obrázkem, už se nezobrazí, protože ho překrývá ten větší. Nešlo by třeba na začátku každého case ten obrázek co už tam je nějak odstranit? Jestli ano, nevím jak.