Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
Kenvelo+2
Super člen
Zdravím zasekl sem, se u uložení a načtení pole.
potřeboval bych uložit pole které uchovává hodnoty osy X a Y po stisknutí tlačítka myši,mám něco takového
int xa;
int ya;
int Pa[100][100];
xa = Event.mouseButton.x;
ya = Event.mouseButton.y;
Pa[xa][ya];
ofstream Map;
Map.open("Map.txt", ios::ate | ios::out | ios::app);
Map << Pa[xa][ya] << endl;
Map.close();
potom by se vlastně měla načíst textura/y s danou pozicí. Teda jako textura
č.1 x = 128, y =523
č.2 x = 100, y =800
č.3 x = 2, y =5
vlastně rovnou textury vykreslit, jedná se vlastně o "2D editor map"
Textura_01.setTexture(pTexture);
Textura_01.setPosition((float)xa, (float)ya);
vím že je to špatně. je to jen pro příklad o co se pokouším.
Všem díky za pomoc
Díky bohu, že počítače vymysleli muži. Kdyby to byly ženy, tak binární soustavu reprezentují jedničky, nuly a "možná"
vitamin+8
Grafoman
#1 Kenvelo
skus nieco taketo:
std::vector<std::pair<float, float>> points;
points.emplace_back(Event.mouseButton.x, Event.mouseButton.y);
std::ofstream map("Map.txt", ios::ate | ios::out | ios::app);
for(auto& i : points){
map << i.first << ' ' << i.second << endl;
}
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Kenvelo+2
Super člen
Díky bohu, že počítače vymysleli muži. Kdyby to byly ženy, tak binární soustavu reprezentují jedničky, nuly a "možná"
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 132 hostů