Zdravim. Existuje nejaka transformacia na zvacsovanie napr. polygonu tak aby sa zachovala hrubka ciary? ScaleTransform sice funguje dobre ale hrubka ciary sa zmeni. Dalsi problem s ScaleTransform vidim v tom, ze ked napr. zvacsim rectangle tak ked vycitam jeho sirku tak ma stale povodnu hodnotu.
Fórum › .NET
WPF zvacsovanie vektorovych objektov
Ahoj, zkusil bych na to jít jinou cestou než transformací, Podobné příklady řeším, tak že si tvar umístním do gridu a na tvaru ať už je to elipsa nebo obdélník a nebo polygon nastavím vlastnost stretch="fill" a pak nastavuji velikost gridu, která se aplikuje na vnořený tvar.
Problém s transformacemi je, že jsou to vlastně další vlastnosti objektu, které nemají vliv na hodnoty ostatních vlastností.
#2 Zed_1
Ja potrebujem mat platno na ktore si mozem kreslit napr. ciary, stvorce, polygony atd. Tie objekty mozem premiestnovat, menit im velkost a pod. A potrebujem tam mat "nekonecny" zoom.
Nieco taketo asi tazko mozem riesit cez grid. Viem si ten zoom urobit take ze prepocitam suradnice bodom danych objektov. Ale tento sposob je dost pomaly ak mam napr. 10000 stvorcov. Ked pouzijem priamo scaletransform nad canvasom tak je rychle.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Pole objektov — založil Tayson
Pole objektov — založil Milos
Mnozenie objektov — založil adoweb
Výpis objektov — založil Bigbob
Presvitanie objektov — založil robo1990o
Moderátoři diskuze