Ahoj,
už cca 14 dní se snažím vyřešit implementaci algoritmu Z-Buffer, ale jediné co se mi povedlo je vytvořit drátěný model objektu (čtverec, trojúhelník, ....) + rotaci, zoom, scale, atp....
Vím, že tam má být takovýhle code:
public void drawPixel(int x, int y, int z, RGB rgb) {
if (z < zbuffer[y][x]) {
pixels[y][x] = rgb;
zbuffer[y][x] = z;
}
}
Ale opravdu nedokážu pochopit jak to tam dát, či jak to s tím vlastně souvisí.
Nevím, zda jsem vůbec řekl s čím potřebuji pomoc.... V podstatě se snažím o obarvení krychle, trojúhelníku pomocí Z-Bufferu, jen nevím jak..(Mám jen ten drátěný model).
Drátěný model => mám vertex a index list.... a pomocí něho pak vykreslím ten objekt.. samozřejmě pomocí pár úprav a poté dehomogenizaci.. atp..
Najde se tu nějaká dobrá duše, která by mi dokázala pomoc ? Nevím, zda odkázání na nějaký článek nebo tak mi pomůže(přečetl jsem už asi půlku googlu...)... Spíše bych potřeboval "code kick".
Budu rád za jakoukoliv radu, která mi pomůže dokončit projekt.
Díky
TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Newbie

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.99.204.–
Věrný člen
Zjistit počet nových příspěvků
































