Zpracování spojitého signálu přes ATmega – Assembler – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Zpracování spojitého signálu přes ATmega – Assembler – Fórum – Programujte.comZpracování spojitého signálu přes ATmega – Assembler – Fórum – Programujte.com

 

Vlákno bylo úspěšně vloženo.
Pokud sám přijdeš na řešení, nezapomeň ho sem přidat!
w-e-w-e0
Duch
4. 3. 2014   #1
-
0
-

Zdravím všechny,

potřeboval bych poradit, budu snímat EKG, a potřeboval bych ho dále zpracovávat, ale mimo PC, jako, že bych v něm potřeboval detekovat maxima a z počtu maxim pak něco vypočítat, šlo by to dělat přes ATmega168???

V tomhle jsem teĎ začátečník....

Nahlásit jako SPAM
IP: 77.48.160.–
4. 3. 2014   #2
-
0
-

Záleží na složitosti výpočtu a počtu vzorků signálu, které budeš zpracovávat. U EKG bude vzorkovací frekvence ADC asi odvozená od tepové frekvence. Průběh je neharmonický, takže je třeba určit, kolik vyšších harmonických snímat. Z nejvyššího kmitočtu se pak odvodí nejmenší možná vzorkovací frekvence ADC. Je vhodné zvolit vyšší vzorkovací frekvenci než je minimum. Z počtu vzorků za sekundu a délky zpracovávaného záznamu určíš velikost paměti. A ze složitosti výpočtu a objemu zpracovávaných dat určíš potřebný výkon CPU. Že jsi poskytl málo konkrétních informací, nedá se jednoznačně odpovědět. Naprogramovat to v assembleru bude dřina, má to jednu výhodu: dobře napsaný program v assembleru umí nejlépe využít možnosti hardware. Pochybuji, že jako začátečník dovedeš tuto výhodu zúročit. Možná by bylo vhodnější programovat v C a adekvátně navýšit HW prostředky.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.67.–
w-e-w-e0
Duch
4. 3. 2014   #3
-
0
-

#2 hlucheucho