A nebylo by lepší volat z GUI metodu třídy která bude mít na starosti například to přesouvání tlačítka?
např:
public class GUI extends javax.swing.JFrame {
Trida t = new Trida();
.
.
.
private void jButton1ActionPerformed(java.awt.event.ActionEvent evt) {
jButton1.setLocation(jButton1.getX() + t.get_X(), jButton1.getY() + t.get_Y());
}
a třída
package metody;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
import javax.swing.Timer;
public class Trida implements ActionListener {
private final Timer timer;
private int X = 0;
private int Y = 0;
public Trida() {
timer = new Timer(1000, this);
timer.start();
}
public int get_X() {
return X;
}
public int get_Y() {
return Y;
}
@Override
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
X++;
Y++;
}
}
Pokud bys chtěl pracovat s metodami konkrétního tlačítka musíš ho předat jako argument
import javax.swing.JButton;
public class Tlacitko {
private final JButton tlacitko;
public Tlacitko(JButton m_tlacitko) {
this.tlacitko = m_tlacitko;
}
void posun(int pos_X, int pos_Y) {
tlacitko.setLocation(pos_X + 1, pos_Y + 1);
}
}