Dobrý den,
přidal jsem z nainstalovaných zdrojů jakéhosi mechanika. Upravil jsem kódy atd., aby se to co nejblíže podobalo mému cíli. Jeden problém souvisí spíše s neznalostí - ten se musím naučit z tutoriálů. (Animace akcí - místo jediné animace běhu na všechny akce...) Ale především nechápu, proč samotný script MouseLook na kameru způsobí přesně mé vytoužené ovládání. Avšak propojením kamery s hrdinou zůstane jen pohyb do stran... Hledal jsem nějaká omezení, či přostě odstřihnutí od rotace podle osy X, leč ničeho nenalézám... Proč tedy po připojení již nelze rotovat dle X? (prostě nahoru a dolů - možná je to Z...) Připojením myslím nastavení tagu objektu hlavní kamery na "MainCamera"...
Děkuji.
Fórum › Hry
Unity 3D - třetí osoba
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 6 hostů
Podobná vlákna
Mysql jedna osoba, viac knih — založil Takeshi
Třídy třetí strany — založil Midnight
Třetí integrace postup + popis — založil Vojtěch
Jak správně využít fci v DLL třetí strany — založil TomyB
Třetí nejmenší prvek v dolní trojúhelníkové matici a jeho poloha v C — založil Lamidlakov
Moderátoři diskuze