mesto: implementuj len parametre ktore patria mestu (nazov, pocet bezdomovcov - pripadne pocet obyvatelov ak nebudes robit domy ... nieco podla coho urcis jeho hranice)
[dom]: presna pozicia, pocet obyvatelov
cesta: miesto zaciatku a miesto konca ... ak to ma byt skutocna cesta tak budes potrebovat presnejsie pozicie ale to sa bude dat dorobit
krizovatku (pravdepodobne budes robit len medzi mestami) spravis tak ze tam budu koncit vsetky cesty
cesty budes vytvarat tak ako sa budu stavat ... vsetko to budes ukladat do simulatora (list pre mesta a pre cesty najlepsie zoradene podla pozicie - mesta aj cesty budu mat metodu compare aby sa dokazali efektivne zoradit - odporucam dodrzovat nejake pravidlo ako napr zaciatok vzdy vlavo hore a potom podla hodin) ... zo simulatora to zaroven jednoducho serializujes a ulozis
pripadne ak tam pridas specialne id tak sa to da jednoducho ukladat do databazy
ak sa nema stavat skutocne mesto ale staci ti to abstraktne tak mozes namiesto pozicie zaciatku a konca cesty ukladat na ktore mesto sa napaja ale v tom pripade budes musiet vytvorit aj krizovatky ktore mozu byt nadtrieda mesta - budu mat urcenu len poziciu a mesta budu umoznovat navyse definovat dom
... v zasade nemusis definovat suradnice nicoho ale v tom pripade to bude strasne abstraktne a neviem si predstavit dalsiu pracu s tym (ak nebudu existovat ziadne suradnice tak sa ti s tym bude tazko pracovat a hlavne budu v podstate vsetky objekty v jednom bode a v tom pripade nepotrebujes cesty)