Ahoj, mám ve svém kódu tyto dvě funkce:
void DGM_drawImage(GLuint texture, int x, int y, int w, int h){
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,0);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,texture);
glBegin(GL_QUADS);
glTexCoord2i (0,1); glVertex2i(x,y); //top left
glTexCoord2i (1,1); glVertex2i(x+w,y); //top right
glTexCoord2i (1,0); glVertex2i(x+w,y+h); //bottom right
glTexCoord2i (0,0); glVertex2i(x,y+h); //bottom left
glEnd();
}
void DGM_drawRect(int x, int y, int w, int h, Color color){
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,NULL);
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
glBegin(GL_QUADS);
glColor3f(color.r/255.0f,color.g/255.0f,color.b/255.0f);
glVertex2i(x,y); //top left
glVertex2i(x+w,y); //top right
glVertex2i(x+w,y+h); //bottom right
glVertex2i(x,y+h); //bottom left
glEnd();
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
}
Ta první z nich funguje perfektně, vykresluje textury v pořádku. Druhá funkce sama o sobě taky funguje v pořádku, vykreslí obarvený obdélník (struktura Color obsahuje int r int g a int b, nic zvláštního), ale všechna následná volání DGM_drawImage vykreslí všechny barvy textury černě, pouze průhlednost je zachovaná. Jak mám napsat funkci DGM_drawRect, aby se textury vykreslovaly správně? Díky předem za pomoc