Zdravím, přečet jsem si tento článek http://interval.cz/clanky/komentare-k-clankom-bez-databaze/ a rád bych si udělal na své stránky komentáře na web, bohužel jsem v tomto začátečník a tak bych potřeboval někoho kdo by mě s tím pomohl.Moje stránky jsou statické (html). Pro vás to bude asik hračka....Díky za každou pomoc :-)
Fórum › PHP
Komentáře ke článkům a prozba o pomoc
http://www.linuxsoft.cz/script_detail.php?id_script=701 neni to sice navod na komentare k clankom ale da sa to jednoducho prerobit. ja som si to volakedy prerabal na knihu navsetv. akurat potom tomu suboru do ktoreho zapisujes musis nadstavit prava na 777
//das na zaciatok suboru
<?
$file = "komentare.txt"; //cesta k suboru do ktoreho budes zapicovat
if (isset($meno) && isset($prispevok)) {
$fp = fopen("$file", "a");
fwrite($fp, "<dl><dt>$meno</dt><dd>$prispevok</dd></dl>"); //vystup si sformatuj ako potrebujes
fclose($fp);
}
?>
<form method="POST" action="komentare.php"> //toto je formular kde budes pridavat prispevky, prisposob si ho podla potrieb
meno <input type="text" name="meno" size="42" />
prispevok <input type="text" name="prispevok" size="42" value="" />
<input type="submit" value="posli" name="buton" />
</form>
<?
include("$file"); //tu sa ti inkluduje subor s obsahom komentarov popripade si to daj nad formular
?>
meno <input type="text" name="meno" size="42" />
prispevok <input type="text" name="prispevok" size="42" value="" />
<input type="submit" value="posli" name="buton" />
</form>
<?
include("$file"); //tu sa ti inkluduje subor s obsahom komentarov popripade si to daj nad formular
?>
Tuhle část jsem si dal pod článek a je tam ten formulař.Ještě mě není jasné kam vložit tu první.
tiez mozes do toho isteho suboru na zaciatkok alebo do ineho suboru kde nadstavis meta refresh na tento subor. a podla toho das do formularu action="subor.php" - ten subor bude ten kde bude ten script
budes potrebovat kazdy zvlast. a odkazujes na ne v premennej $file = "subor-do-ktoreho-zapisujes.txt";