Jsem pouze začátečník.Měl bych takový až trapný dotaz.Všechno mi je z kódu jasné ale rád bych věděl proč se u printf píše a[i] abych upřesnil svůj dotaz proč tam není třeba jenom to i??díky za odpověď
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#define POC 1000
main()
{
int i,j,p,s; int a[POC];
do {
printf("Zadej pocet cisel : "); scanf("%d",&p); s=0;
/* for (i=1; i<=p; i++) scanf("%d",&a[i]); */
for (i=1; i<=p; i++) a[i]=rand()%100;
for (i=1; i<=p; i++) printf("%d ",a[i]);
for (i=1; i<=p-1; i++) for (j=i+1; j<=p; j++) if (a[i]==a[j]) s++;
printf("Pocet shod : %d\n",s);
} while (p>0);
}
Fórum › C / C++
Pouze dotaz
mno ale to je krasny dotaz a kdyby si vyzkousel to co pokladas jako otazku, tak by to byl zbytecny dotaz ;-)
i je standartne pouzivano na iterace pruchdoy cyklem (for) takze zacina se vetsinou na :
0 a testujem !=
nebo 1 a testujeme < , >
mno a kdyby si tam mel:
printf("%d ",i); tak vysledek bude cisla prochazeni: 1, 2, 3 , 4
ale ty mas:
printf("%d ",a[i]); takze vysledek bude:
a[1] = 125;
a[2]=88;
atd atd
snad je to jasne ;-)
Mám skromný dotaz,zatím jedu dle publikacxe c++ za 21 dní,ale obávám se,že ani po dokonalém zvládnutí všeho,o čem se tam píše,nebudu mít dostatečný přehled o možnostech celého jazyka.Existuje nějaká publikace,která popisuje a vysvětluje veškeré zkratky,symboly,hlavičkové soubory atp.,co tady všude vidím na foru.A co kdybych třeba chtěl někdy v budoucnu si udělat nějakou hru?Nebo software pro svoji potřebu i s grafikou?
kupovat vic knih, cist vic a vic, testovat experimenttovat protoze neexistuje jen jedna publiakce/zdroj kde by bylo uplne vse.
pokud cches jit do programovani oken, tak pohledej neco o api, atl, mfc, C#, (Visual Basic, Delphi, Java)
To miguel: C++ je jazyk, kniha c++ za 21 dní tě naučí chápat logiku tohoto jazyka a jeho konstrukce, a to vše v konzolovém prostředí. Pokud budeš chtít programovat třeba hry, nebo okenní aplikace, budeš muset sáhnout po nějakých knihovnách, které využívají daný jazyk. Pro jejich pochopení můžeš využít dokumentaci, internet, anebo třeba knihu, jestli je pro danou knihovnu dostupná. Třeba pro hry se budeš nejspíše rozhodovat mezi OpenGL a DirectX. Pokud budeš chtít psát okna pro Windows, tak opět můžeš vybírat (u C/C++) z čistého WinAPI, MCF aj. V každém případě budeš muset znát nejnutnější základy jazyka C pro neobjektove knihovny, či C++ pro objektove knihovny.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
"Mysql dotaz v dotaz" — založil Tomáš Sedlmajer
MaskEdit - pouze čísla — založil OndraBen
Spoušení pouze od správce — založil ppeter
Slevy 55% pouze do neděle! — založil Hostinger.cz
TextBox pouze povolené znaky — založil cmaxi
Moderátoři diskuze