LPCExpresso a ignorace procesorem – Mikrokontroléry – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

LPCExpresso a ignorace procesorem – Mikrokontroléry – Fórum – Programujte.comLPCExpresso a ignorace procesorem – Mikrokontroléry – Fórum – Programujte.com

 

dohnalik0
Duch
24. 7. 2014   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem naprostý začátečník s ARMy od NXP, navrhl jsem si vlastní vývojovou desku, její kompletní schéma je zde:

https://www.dropbox.com/s/s7f9c42d48afbqx/BluestringIF_EVAL.pdf

Deska pak vypadá nějak takto:

https://lh5.googleusercontent.com/-UZFbJjidyFE/U865VHEOhRI/AAAAAAAAEZw/Lm2ECp-r5C8/s912/IMG_20140722_211733%255B1%255D.jpg

Používám J-link na debug, GDB server a LPCExpresso jako IDE. Všechno jsem nastavil, importoval knihovny, importoval ukázkový program pro HITEX LPC4350, upravil pro moji desku (změnil jsem přes scu funkci pinu a definice GPIO), zkompiloval, spustil debug, zmáčkl run a ono nic...jsem z toho už docela zoufalej, všechno se tváří jak to funguje a přitom procesor nic nedělá. Je potřeba nějak nastavovat boot jumpery když debuguju, nebo něco podobnýho?

Díky moc.

Nahlásit jako SPAM
IP: 109.164.72.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)