XNA - změna cíle renderování poškodí další vykreslování – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

XNA - změna cíle renderování poškodí další vykreslování – .NET – Fórum – Programujte.comXNA - změna cíle renderování poškodí další vykreslování – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Matěj Andrle+1
Grafoman
31. 7. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den,
není třeba to protahovat - stačí skrz "SetRenderTarget" nastavit nějaký RenderTarget2D a vrátit to zpět (ihned po změně) pomocí null a obrazovka se najednou vyplní jinou barvou (fialovou namísto modré - kteroužto čistím plochu na počátku všeho kreslení), přičemž stringy vykreslované po této změně již nejsou vidět. (ačkoliv se vrátím přes null a jiné objekty vidím)
Děkuji za vysvětlení!

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.172.–
Reklama
Reklama
Martin
~ Anonymní uživatel
1377 příspěvků
1. 8. 2014   #2
-
0
-

Je to normální chování při přepínání render targetu, kdy je po přepnutí vyplňen fialovou barvu. Fialové se zbavíš jednoduše zavoláním Clear po každém přepnutí render targetu.

Předpokládám, že chyby co ti vznikají jsou způsobené, že se snažíš o něco jako:

-SetRenderTarget(null), Clear(...), vykreslení částí scény

-SetRenderTarget(MujRenderTarget), Clear(...), nějaké kreslení do něj

-SetRenderTarget(null), pokračování ve vykreslování

Předchozí pustup ale není správný, správně by si měl postupovat takhle:

-SetRenderTarget(MujRenderTarget1), Clear(...), nějaké vykreslování

-SetRenderTarget(MujRenderTarget2), Clear(...), nějaké vykreslování

...

-SetRenderTarget(null), zavolat Clear(...), vykreslit kompletní scénu bez dalších změn render targetu

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.99.228.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
1. 8. 2014   #3
-
0
-

Ne. Prvně čistím celou scénu, pak vykresluji prvky v daném pořadí (což musím - něco je v pozadí, něco v popředí) a najednou dojdu k elementu, který nejsem sto vykreslit rovnou, musím prvně předkreslit a pak vykreslit. Tak změním cíl, udělám si ten objekt a pak zase změním cíl. Čistit tedy nemohu, neboť bych si zničil věci v pozadí a toto by se nyní stalo jediným předmětem. Pak tedy z daného vyplývá, že uprostřed kreslení cíl měnit nemohu? Tak hold musím kašlat na OOP no... (musím nějak dostat dopředu to předrenderování)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.146.–
Satik0
Stálý člen
7. 8. 2014   #4
-
0
-

Vykresluješ tam nějaké průhledné trojúhelníky? Pokud ne, tak pořadí řešit nemusíš, to za tebe vyřeší Z-buffer.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.255.9.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
7. 8. 2014   #5
-
0
-

#4 Satik
Stejně se nedá spoléhat na fonty - pročež Texture2D je řešením vždy... :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.154.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 117 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý