Dobrý den,
potřeboval bych cosi jako level editor - jen 3/4 objekty různě sázet - ovšem jak toho docílit?
Děkuji.
Fórum › Blender
Jak si udělám zásobník objektů?
Pokud je ten level "čtverečkoidní", pak bych volil 2D pole, pokud objekty můžou být v levelu celkem kdekoliv, tak do začátku obyčejný List, později u složitých scén nahrazení nějakým stromem - quadtree, pokud je to víceméně 2D scéna a pokud je scéna rozlezlá do všech os zhruba stejně, tak octree. Případně nějaký strom, třeba BSP tree.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 4 hosté
Podobná vlákna
Jak udelam v HTML skryte presmerovani na jinou stranku — založil Ivmal
Co je to je a jak funguje zásobník v C# ? — založil JustDoIT
Jak předat pole objektů do funkce? — založil oxidián
Jak přiřadit položku menu do objektu? — založil oxidián
Udělám flash! — založil di3Z3L