XNA - model z Blenderu nemá meshe – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

XNA - model z Blenderu nemá meshe – .NET – Fórum – Programujte.comXNA - model z Blenderu nemá meshe – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Matěj Andrle+1
Grafoman
2. 8. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den,
ze základní kostky jsem smazal 2 proti sobě stojící strany - zbytek tam stále je. Přesto po exportu do FBX mi breakpoint u volání metody mesh.Draw:
 

public virtual void Draw()
{
	foreach(ModelMesh mesh in Content.Meshes)
	{
		foreach (BasicEffect effect in mesh.Effects)
		{
			effect.Projection = Parent.Camera.Projection;
			effect.View = Parent.Camera.View;
			effect.EnableDefaultLighting();
		}

		mesh.Draw();
	}
}


ani jednou nezastaví aplikaci. A dal jsem ho tam, poněvadž žádný model ve hře nevidím. Říkám si, možná tam musím hodit texturu - že to jinak XNA nebere. Jenže mnou ručně vytvořený FBX (což je věc kterou nechápu - můj FBX se dá lidsky číst, zatímco ten z Blenderu je v jiném formátu), co jsem ho sepsal po paměti, nepotřebuje k viditelnosti žádné textury - prostě jen:

Model: "Model::BottomMesh", "Mesh" {
	Version: 232
	Properties60:  {
		Property: "Show", "bool", "",1
		Property: "Color", "ColorRGB", "N",0.8,0.8,0.8
		Property: "GeometricScaling", "Vector3D", "",1,1,1
		Property: "NegativePercentShapeSupport", "bool", "",1
		Property: "Lcl Translation", "Lcl Translation", "A+",13,-4,9
	}
	MultiLayer: 0
	MultiTake: 1
	Shading: T
	Culling: "CullingOff"
	Vertices: -35,-19,0,-19,-20,0,1,-19,0,17,-19,0,35,-19,0,-35,19,0,-19,20,0,0,20,0,19,20,0,35,19,0
	PolygonVertexIndex: 5,0,-7,1,6,-1,6,1,-8,2,7,-2,7,2,-9,3,8,-3,8,3,-10,4,9,-4
	GeometryVersion: 124
	LayerElementNormal: 0 {
		Version: 101
		Name: ""
		MappingInformationType: "ByVertice"
		ReferenceInformationType: "Direct"
		Normals: 0,0,2,0,0,3,0,0,3,0,0,3,0,0,1,0,0,1,0,0,3,0,0,3,0,0,3,0,0,2
	}

A vidím krásný šedivý model - tak co je s tím z Blenderu? (vždyť chci jen 4 stěny krychle)
Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.137.–
Reklama
Reklama
Satik0
Stálý člen
7. 8. 2014   #2
-
0
-

FBX má formáty dva - ASCII textový a pak binární, blender by snad měl nabízet volbu, kterou verzi fbx chceš použít.

Co popisuješ vypadá, že nemáš nic v Content.Meshes - problém tedy asi nebude v modelu samotném, ale že ho nemáš přidaný do contentu?

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.255.9.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
7. 8. 2014   #3
-
0
-

Napsal jsem si vlastní - nevidím problém - nechápu, proč si nemohu navolit Meshe i ve 3D editoru...

xof 0302txt 0064

Mesh {
 4;
 0.0;80.0;0.0;,
 0.0;80.0;-80.0;,
 80.0;80.0;-80.0;,
 80.0;80.0;0.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}
Mesh {
 4;
 0.0;0.0;-80.0;,
 0.0;0.0;0.0;,
 80.0;0.0;0.0;,
 80.0;0.0;-80.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}
Mesh {
 4;
 0.0;80.0;-80.0;,
 0.0;0.0;-80.0;,
 80.0;0.0;-80.0;,
 80.0;80.0;-80.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}
Mesh {
 4;
 0.0;0.0;0.0;,
 0.0;80.0;0.0;,
 80.0;80.0;0.0;,
 80.0;0.0;0.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}
Mesh {
 4;
 80.0;0.0;0.0;,
 80.0;80.0;0.0;,
 80.0;80.0;-80.0;,
 80.0;0.0;-80.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}
Mesh {
 4;
 0.0;0.0;-80.0;,
 0.0;80.0;-80.0;,
 0.0;80.0;0.0;,
 0.0;0.0;0.0;;
 
 1;
 4;0,1,2,3;;
 
 MeshMaterialList {
  1;
  1;
  0,
  0,
  0,
  0,
  0,
  0;;
  Material {
   0.6;0.6;0.6;1.0;;
   5.0;
   0.0;0.0;0.0;;
   0.0;0.0;0.0;;
   TextureFilename {
    "wall.jpg";
   }
  }
 }
 MeshTextureCoords {
  4;
  0.0;0.0;
  0.0;1.0;
  1.0;1.0;
  1.0;0.0;;
 }
}


Potřeboval jsem rozložit krychli...

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.154.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 46 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý