Dobrý den,
podařil se mi vskutku husarský kousek - vymyslel jsem systém, který dokáže náramě pracovat s obrovským 3D světem. Využití CPU - sotva 2%. V RAM toho také moc není. A vykresluji pouze viditelné okolí. Tak mi tu mou radost z ušetřeného výkonu a celkově malého zatížení PC (a to mimo fullscreen) kazí jenom viditelné vlnění obrazovky. Hra nevyžaduje přespříliš velké FPS (dalo by se nastavit zatraceně malé), avšak myš při sníženém vypadá vcelku tragicky. (spolu s dalšími elementy, které zkrátka nemohou měnit polohu roboticky) Je chyba na mé straně, mohu vůbec nějak ovlivnit toto negativum? (já jen, že zatím vykresluji pouze svět - pak co se bude dít, až tam budou chodit potvory atp.)
Děkuji.
Fórum › .NET
XNA - překreslování dělá vlny
Pokud kreslíš něco ve 3D, pak to nejspíš počítáš grafickou kartou - je celkem logické, že samotné kreslení moc CPU nežere.
Nevím, co přesně myslíš tím vlněním obrazovky, ale zkoušel jsi zapnout vertikální synchronizaci?
Co je myšleno tím
avšak myš při sníženém vypadá vcelku tragicky
při čem sníženém a co znamená vypadá vcelku tragicky? :)
FPS... Samotné vykreslování jak píšeš, avšak musíš počítat s tím, ža ten svět je třeba prozkoumávat... (Což vše zařizují algoritmy programu - což již vykonává CPU)
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 12 hostů
Podobná vlákna
Překreslovani — založil Drake
Pygame překreslování — založil kuba
Pomalé překreslování — založil Ni3mm4nd
Překreslování formuláře - blikání — založil Pebble
Překreslování WIN32 API okna — založil honza
Moderátoři diskuze