XNA - dynamická změna textury meshe rozbije pohled do dálky – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

XNA - dynamická změna textury meshe rozbije pohled do dálky – .NET – Fórum – Programujte.comXNA - dynamická změna textury meshe rozbije pohled do dálky – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Matěj Andrle+1
Grafoman
8. 8. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den,
mám .x soubor s materiály a texturami pro 6 meshů. Textury mohu však přidávat jen v tom .x souboru, když se o změnu pokusím přes BasicEffect, funguje správně jen pohled na blízké textury. Ty vzdálenější zrní a blikají. Po chvilce z toho bolí oči a především - velikost všech textur je 512x512, leč když hodím breakpoint před změnou textury přes efekt, hlásí mi to, že textura efektu má rozměry 1024x1024 - což je 2x větší - a střed je prý 512x512... (při změně před kompilací se výsledek vůbec nijak nepoškodí - je to čisté, ostré, jasné,...) Jinak - texturu dostávám z FileStreamu. Mým cílem není dynamicky měnit textury, ale jiná možnsot mne nenapadá. Potřebuji vytvořit několik různých druhů modelů - kdy všechny budou identické - jen mají mít různé textury. Již jen kvůli požadovanému počtu modelů mi přijde zbytečné mít tolik identických - jen s jinými obrázky. Jenže to není hlavní problém - hlavní problém je, že si uživatel sám vybírá textury pro meshe. Mohu snadno vygenerovat .x soubor dle předlohy (zmíněný .x soubor nahoře) - jenže jak bych ho pak dostal do hry - za běhu? (To je můj cíl - možnost nastavit si na jeden jediný model mnoho různých sad textur a kopie se změněným texturovým pokrytím ukládat do pole - čím méně dat k uložení do RAM, tím lépe... Takto vytvořené sady textur (ideálně jen názvy souborů) potřebuji zaznamenat i na disk - pro další spuštění programu.) Právě, že bych chtěl mít jen jeden model a ve stejné složce všechny textury - třeba v podsložkách s tématikou v názvu a mít nějaký konfigurák, co to pomůže slepit...
Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.150.–
Reklama
Reklama
Petr98
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
9. 8. 2014   #2
-
0
-

Určitě to jde bez problému udělat, ale pokud nepošleš kód jak tu texturu načítáš a pak měníš tak ti těžko někdo pomůže...

Nahlásit jako SPAM
IP: 31.220.235.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
9. 8. 2014   #3
-
0
-

   

Texture2D texture = Texture2D.FromStream(ScreenManager.GraphicsDevice, new FileStream("wall.jpg", FileMode.Open));
foreach(ModelMesh mesh in content.Meshes)
{
	BasicEffect effect = mesh.Effects[0] as BasicEffect;
	effect.Texture = texture;


Zajímalo by mne, co se tím mění - jak jsem napsal - jen takto nastavím texturu - na blízko to je ostré, čisté atd. - jako původní, ovšem jen o něco dál už to kostičkuje, bliká... (vypadá to jako na pixelové retro diskotéce) Ale jak píši - nechci takto měnit textury! Já chci jen mít možnost hodit mnoho kabátů na jeden model - jedno jak - beru cokoliv funkčního zapadajícího do OOP atd.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.170.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 55 hostů

Podobná vlákna

XNA - model z Blenderu nemá meshe — založil Matěj Andrle

XNA a priehladnost textury — založil Jimi

XNA - kreslení do textury — založil Matěj Andrle

Dynamicka zmena <title> — založil Anonymous

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý