Menu sa za určitej okolnosti spustí dva krát – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Menu sa za určitej okolnosti spustí dva krát – C / C++ – Fórum – Programujte.comMenu sa za určitej okolnosti spustí dva krát – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené — příspěvek s řešením.
Task13370
Newbie
12. 8. 2014   #1
-
0
-

Dobrý deň. Celé menu funguje v poriadku, aj všetky defaultne prípady switchov. Keď zadám hociakú možnosť z menu a potom zadám 4 navrátenie sa späť do hlavého menu, všetko je v poriadku. No keď zadám potom v hlavnom menu iné ako 1,2,3, povedzme 51, namiesto toho aby sa spustil defaultný prípad, spustí sa hlavné menu znova. (Teda presne sa spustí aj defaultný prípad, po ktorom by mal normálne program skončiť, ale spustí sa hlavné menu znova, kde už defaultný prípad funguje)

Ak by stále niekto nerozumel, hneď po spustení programu zadaj nejaké vyššie číslo napríklad 12. Spustí sa defaultný prípad a program sa ukončí. Spusti ho znova, teraz zadaj postupne napríklad 2,4,12  <-- Mal by sa znova spustiť defaultný prípad a ukončiť, ale spustí sa defaultný prípad a hlavné menu znovu. Ak teraz zadám vyššie číslo, už sa korektne spustí defualtný prípad pre iné čísla ako v menu a program sa ukončí.

Klarifikácia: Som začiatočník v C++ a toto menu je iba testovacie, preto sú tam také sprosté odpovede.

https://gist.github.com/TheTask/be4aca796f2e5ac9cb63

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.242.41.–
Happiness is when your code runs without error.
z
~ Anonymní uživatel
268 příspěvků
12. 8. 2014   #2
-
0
-

Když funkce skončí, tak program pokračuje v místě, odkud jsi tu funkci volal.

Proč v Menu1/2/3 voláš main a Menu? Prostě se z těch funkcí vracej zpátky. A to načítání odpovědi mezi casy switche je nesmysl.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Task13370
Newbie
13. 8. 2014   #3
-
0
-

#2 z
Každá z možností v hlavnom mene má svoje podmenu a možnosť vrátiť sa naspäť do hlavného menu. Každé podmenu po zvolení čísla napíše odpoveď a vráti sa naspäť do hlavného menu, tak som to naprogramoval, to je v poriadku, problém som opísal vyššie.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.242.41.–
Happiness is when your code runs without error.
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
13. 8. 2014   #4
-
0
-

mimochodem menu je podle me naprosto dokonaly pripad pro pouziti objektu a hlavne polymorfizmu...

+ samozrejme nejaky std::bind nebo boost::bind

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.56.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
z
~ Anonymní uživatel
268 příspěvků
13. 8. 2014   #5
-
+1
-
Zajímavé

#3 Task1337
Jasně. Tak si to nakresli.

>>> Start main
    >>> Start MoznostiMenu
        Hlavne menu. Vyber moznost:
        1) Som blbec
        2) Som prasivec
        3) Som krysa
        4) Ukoncit program
    <<< Konec MoznostiMenu
2
    >>> Start Menu
        >>> Start Moznosti2
            Vybral si si cestu prasivu. Ale ako moc?
            1) Ako cukor
            2) Ako povala stareho domu
            3) Ako pust
            4) Navrat do Hlavneho menu
4
        <<< Konec Moznosti2
        >>> Start Menu2
            >>> Start main
                >>> Start MoznostiMenu
                    Hlavne menu. Vyber moznost:
                    1) Som blbec
                    2) Som prasivec
                    3) Som krysa
                    4) Ukoncit program
                <<< Konec MoznostiMenu
12
                Zadal si somarinu, teraz trp!
20
            <<< Konec main
        <<< Konec Menu2
        >>> Start MoznostiMenu
            Hlavne menu. Vyber moznost:
            1) Som blbec
            2) Som prasivec
            3) Som krysa
            4) Ukoncit program
        <<< Konec MoznostiMenu
    <<< Konec Menu
    Zadal si somarinu, teraz trp!
20
<<< Konec main
Nahlásit jako SPAM
IP: 78.156.159.–
Task13370
Newbie
13. 8. 2014   #6
-
0
-

#5 z
Aha áno, máš pravdu, ďakujem za nakreslenie. Ja som si myslel, že keď zavolám main() znovu, tak sa spustí program odznova, teda z hlavného menu, ale podľa tvojho náčrtu sa spustí main() vnútri main(), to som nevedel. Aké by si navrhol riešenie?

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.242.41.–
Happiness is when your code runs without error.
Řešení
z
~ Anonymní uživatel
268 příspěvků
14. 8. 2014   #7
-
+1
-
Zajímavé
Vyřešeno Nejlepší odpověď

#6 Task1337
Jestli jsem správně pochopil, jak to má fungovat a jak to chceš mít členěné, tak bych to viděl třeba takhle nějak:

#include <iostream>
#include <cstdlib>
using namespace std;

void Moznosti0();
void Moznosti1();
void Moznosti2();
void Moznosti3();
int Akce0(int odpoved);
int Akce1(int odpoved);
int Akce2(int odpoved);
int Akce3(int odpoved);
void Moznosti(int menu);
int Akce(int menu, int odpoved);

int main(){
	int menu = 0, odpoved;

	while (menu != -1)
	{
		Moznosti(menu);
		cin >> odpoved;
		menu = Akce(menu, odpoved);
	}

	cout << "Zadal si somarinu, teraz trp!" << endl;

	cin.get();
	cin.get();
}

void Moznosti(int menu)
{
	switch (menu)
	{
	case 0: Moznosti0(); break;
	case 1: Moznosti1(); break;
	case 2: Moznosti2(); break;
	case 3: Moznosti3(); break;
	}
}

int Akce(int menu, int odpoved)
{
	switch (menu)
	{
	case 0: return Akce0(odpoved);
	case 1: return Akce1(odpoved);
	case 2: return Akce2(odpoved);
	case 3: return Akce3(odpoved);
	}
	return -1;
}

void Moznosti0(){
	cout << "Hlavne menu. Vyber moznost:\n";
	cout << "1) Som blbec" << endl;
	cout << "2) Som prasivec" << endl;
	cout << "3) Som krysa" << endl;
	cout << "4) Ukoncit program" << endl;
}

int Akce0(int odpoved)
{
	switch (odpoved)
	{
	case 1: return 1;
	case 2: return 2;
	case 3: return 3;
	case 4: exit(0);
	}
	return -1;
}

void Moznosti1() {
	cout << "Zadal si 1, to si naozaj blbec. Uvidime aky." << endl;
	cout << "1) Maly" << endl;
	cout << "2) Stredne velky" << endl;
	cout << "3) Obrovsky" << endl;
	cout << "4) Navrat do Hlavneho menu" << endl;
}

int Akce1(int odpoved){
	int nextmenu = 1;
	switch(odpoved){
	case 1: cout << "Tak to je fajn, ale nechces to este raz premysliet?\n\n" << endl;
		break;
	case 2: cout << "Ujde to, ale premysli to este.\n\n" << endl;
		break;
	case 3: cout << "Fuuha, no toto nie je pre teba.\n\n" << endl;
		break;
	case 4:
		nextmenu = 0;
		break;
	default: cout << "'" << odpoved << "' nie je vhoda odpoved, presmerovavam naspat do menu...\n\n" << endl;
		nextmenu = 0;
		break;
	}
	return nextmenu;
}

void Moznosti2(){
	cout << "Vybral si si cestu prasivu. Ale ako moc?" << endl;
	cout << "1) Ako cukor" << endl;
	cout << "2) Ako povala stareho domu" << endl;
	cout << "3) Ako pust" << endl;
	cout << "4) Navrat do Hlavneho menu" << endl;
}

int Akce2(int odpoved){
	int nextmenu = 2;
	switch(odpoved){
	case 1: cout << "Sweet sugar, ale nechces to este raz premysliet?\n\n" << endl;
		break;
	case 2: cout << "Nezavidim ti, ale premysli to este.\n\n" << endl;
		break;
	case 3: cout << "Napi sa a rozhodni sa.\n\n" << endl;
		break;
	case 4:
		nextmenu = 0;
		break;
	default: cout << "'" << odpoved << "' nie je vhoda odpoved, presmerovavam naspat do menu...\n\n" << endl;
		nextmenu = 0;
		break;
	}
	return nextmenu;
}

void Moznosti3(){
	cout << "Si krysa. To sme vedeli uz dlho. Ale aka velka?" << endl;
	cout << "1) Ako bunka" << endl;
	cout << "2) Ako pes" << endl;
	cout << "3) Ako dom" << endl;
	cout << "4) Navrat do Hlavneho menu" << endl;
}

int Akce3(int odpoved){
	int nextmenu = 3;
	switch(odpoved){
	case 1: cout << "Netreba ti mikroskop na premyslenie?\n\n" << endl;
		break;
	case 2: cout << "Nerob hav a premysli to este.\n\n" << endl;
		break;
	case 3: cout << "Fuuha, no toto nie je pre teba.\n\n" << endl;
		break;
	case 4:
		nextmenu = 0;
		break;
	default: cout << "'" << odpoved << "' nie je vhoda odpoved, presmerovavam naspat do menu...\n\n" << endl;
		nextmenu = 0;
		break;
	}
	return nextmenu;
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Task13370
Newbie
14. 8. 2014   #8
-
0
-

Poriadne som si prešiel tvoj kod, skompiloval a urobil jemné úpravy, ale tá myšlienka je omnoho lepšia ako moja, ďakujem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.242.41.–
Happiness is when your code runs without error.
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 8. 2014   #9
-
0
-

 Ja si treba menu predstavuju trosku vic objektove:

#include <iostream>
#include <functional>
#include <string>
#include <map>
#include <memory>

using std::bind;

using std::string;
using std::map;
using std::unique_ptr;


class MenuBase {
  public:
    MenuBase(string name, string choice) : m_name(name), m_choice(choice) {
      std::cout << "setting: " << m_name << " for choice: " << m_choice << std::endl;
    }
    virtual           ~MenuBase() { std::cout << "Exterminate!! "; show(); }
    virtual bool        execute(); // exec action
    virtual void           show(); // show menu

  public:
    string                 m_name;
    string               m_choice;
};


class MenuItem : public MenuBase {
  public:
    typedef std::function<bool ()>  Action;  //  bool action(void);

    virtual bool        execute(); // exec action

    MenuItem(string name, string choice, Action act) : MenuBase(name,choice), m_action(act) {;}
    virtual           ~MenuItem() {;}

  protected:
    Action               m_action;
};


class Menu : public MenuBase {
  public:

    Menu(string name, string choice, std::initializer_list<MenuBase *> list) : MenuBase(name, choice) {
      for (MenuBase * x : list) m_items.insert(make_pair(x->m_choice, unique_ptr<MenuBase>(x)));
    }

    virtual               ~Menu() {;}

    virtual bool        execute(); // exec action

  protected:
    map<string, unique_ptr<MenuBase>> m_items;
};



bool akce(int m, int n, bool opakovat) {
  std::cout << "provadim akci "<< m << "/" << n << "\n";
  return opakovat;
}


int main() {
  unique_ptr<MenuBase> menu { new Menu("Hlavni menu", "-", {
      new MenuItem("Akce 1", "1", bind(akce,0,0,true)),
      new MenuItem("Akce 2", "2", bind(akce,0,1,true)),
      new MenuItem("Akce 3", "3", bind(akce,0,2,true)),
      new MenuItem("Konec", "5", bind(akce,0,5,false)),
      new Menu("Submenu 1","4", {
          new MenuItem("Podakce 1", "1", bind(akce,1,0,true)),
          new MenuItem("Podakce 2", "2", bind(akce,1,1,true)),
          new MenuItem("Podakce 3", "3", bind(akce,1,2,false)) // podakce 3 a navrat do predchoziho menu
          })
      })
  };
  menu->execute();
}


bool MenuBase::execute() {
  return false;
}

bool MenuItem::execute() {
  return m_action();
}

bool Menu::execute() {
  bool cont = true;
  while (cont) {
    std::cout << "\n\nMenu: " << m_name << "\n";
    for (auto & item : m_items) {
      item.second->show();
    }

    std::cout << "Zadejte volbu: ";
    string in;
    std::cin >> in;

    auto item = m_items.find(in);
    if (item != m_items.end()) {
      std::cout << "Nalezeno, spoustim\n";
      cont = (*item).second->execute();
    }
  }
  return true;
}

void MenuBase::show() {
  std::cout << m_choice << ") " << m_name << "\n";
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.56.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
z
~ Anonymní uživatel
268 příspěvků
14. 8. 2014   #10
-
0
-

S tímhle kdyby na mě někdo vybafl, když jsem začínal, tak se na programování vykašlu ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 8. 2014   #11
-
0
-

#10 z
tak je to jen ukazka :D ani sem nedal menu do vlastniho souboru :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.95.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Task1337
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
14. 8. 2014   #12
-
0
-

Aj keď tomu kodu od KIIV nerozumiem, motivuje ma to zlepšovať sa aby to bola hračka o pár rokov pre mňa to urobiť tak. Ďakujem vám za vaš čas a nápady, páni!

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.11.–
vitamin+8
Grafoman
14. 8. 2014   #13
-
0
-

Takto sa strasia zaciatocnici  :

#include <iostream>
#include <functional>
#include <string>
#include <map>
#include <memory>
#include <tuple>

template <class Key, class Value>
struct MenuItemBase{
	const Key key;
	Value value;
	
	
	template <class Ostream>
	friend Ostream& operator<<(Ostream& out, const MenuItemBase& x){
		return out << x.key << ") " << x.value << std::endl;
	} 

	virtual bool operator()()=0;
	
	template <class K, class V>MenuItemBase(K&& key, V&& value)
	:key(std::forward<K>(key)), value(std::forward<K>(value)){}
};

template <class Key, class Value, class Action>
struct MenuItem final : MenuItemBase<Key, Value> {
	private:
		using base = MenuItemBase<Key, Value>;
		Action action;
	
	public:
		template <class K, class V>MenuItem(K&& key, V&& value, Action action = Action())
		:base(std::forward<K>(key), std::forward<K>(value)), action(action){}
		
		bool operator()()override{return action();};
	
};


template <int N, class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet;
	
template <class Key, class Value, class... Items>
struct Menu final : MenuItemBase<Key, Value>{
	
	template <int N, class K, class V, class... Is>
	friend class MenuItemGet;
	
	protected:
		using base = MenuItemBase<Key, Value>;
		std::tuple<Items...> items;
		std::map<Key, base*> map;
		
		void reg_items(){MenuItemGet<static_cast<int>(sizeof...(Items))-1, Key, Value, Items...>::reg(*this);}
		
	public:
		template <class K, class V, class... Is>Menu(K&& key, V&& value, Is&&... items)
		:base(std::forward<K>(key), std::forward<V>(value)), items(std::forward<Is>(items)...){}
		
		Menu(Menu&& menu)
		:base(std::move(menu.key), std::move(menu.value)), items(std::move(menu.items)){}
		
		bool operator()()override{
		  bool cont = true;
		  while (cont) {
			std::cout << "\n\nMenu: " << base::key << "\n";
			MenuItemGet<static_cast<int>(sizeof...(Items))-1, Key, Value, Items...>::show(std::cout, *this);

			std::cout << "Zadejte volbu: ";
			Key in;
			std::cin >> in;

			if(map.size() != sizeof...(Items))reg_items();
			auto item = map.find(in);
			if (item != map.end()) {
			  std::cout << "Nalezeno, spoustim\n";
			  cont = item->second->operator()();
			}
		  }
		  return true;	
		}
};

template <int N, class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet{
	static void reg(Menu<Key, Value, Items...>& menu){
		menu.map[std::get<N>(menu.items).key] = &std::get<N>(menu.items); //menu.reg_item<N>();
		MenuItemGet<N-1, Key, Value, Items...>::reg(menu);
	}
	
	static void reg(MenuItemBase<Key, Value>& item){}
	
	template<class Ostream>
	static void show(Ostream& out, Menu<Key, Value, Items...>& menu){
		out << std::get<sizeof...(Items) - N - 1>(menu.items);
		MenuItemGet<N-1, Key, Value, Items...>::show(out, menu);
	}
	
};

template <class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet<-1, Key, Value, Items...>{
	static void reg(Menu<Key, Value, Items...>& menu){}
	static void reg(MenuItemBase<Key, Value>& item){}
	template<class Ostream>
	static void show(Ostream& out, Menu<Key, Value, Items...>& menu){}
	
};


template <class Key, class Value, class... Items>
decltype(auto) make_menu(Key&& key, Value&& value, Items&&... items){
	return Menu<Key, Value, Items...>{std::forward<Key>(key), std::forward<Value>(value), std::forward<Items>(items)...};
}


template <class Key, class Value, class Action>
decltype(auto) make_item(Key&& key, Value&& value, Action action){
	return MenuItem<Key, Value, Action>{std::forward<Key>(key), std::forward<Value>(value), action};
}

bool akce(int m, int n, bool opakovat) {
  std::cout << "provadim akci "<< m << "/" << n << "\n";
  return opakovat;
}


int main(){
	using std::bind;
	using std::string;

	auto menu = make_menu<string, string>("Hlavni menu", "-", 
		make_item<string, string>("1", "Akce 1", bind(akce,0,0,true)),
		make_item<string, string>("2", "Akce 2", bind(akce,0,1,true)),
		make_item<string, string>("3", "Akce 3", bind(akce,0,2,true)),
		make_menu<string, string>("4", "Submenu 1",
			make_item<string, string>("1", "Podakce 1", bind(akce,1,0,true)),
			make_item<string, string>("2", "Podakce 2", bind(akce,1,1,true)),
			make_item<string, string>("3", "Podakce 3", bind(akce,1,2,false)) // podakce 3 a navrat do predchoziho menu
		),
		make_item<string, string>("5", "Konec", bind(akce,0,5,false))
	);

	menu();
	return 0;
	
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.152.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Task1337
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
14. 8. 2014   #14
-
0
-

Ja vás mám tak rád :) Už sa teším ako sa to naučím tak ako vy.

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.7.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 8. 2014   #15
-
0
-

#13 vitamin
nice one :))

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.95.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
vitamin+8
Grafoman
14. 8. 2014   #16
-
0
-

Dam sem este upravenu verziu ktora ide skompilovat s c++11 kompilatorom (decltype(auto) vyzaduje c++14). Kod som aj trochu upravyl a dosiahol som zaujimavu vlastnost, cely kod nevyuiva ziadnu dynamicku alokaciu  . S variadic templatmi sa daju robit divy, skoda ze je ten kod tak hnusny.

#include <iostream>
#include <memory>
#include <tuple>
#include <algorithm>
#include <array>

template <class Key>
struct MenuItemBaseKey{
	const Key key;
	using key_t = Key;

	template <class K>MenuItemBaseKey(K&& key)
	:key(std::forward<K>(key)){}

	virtual bool operator()(){}
};

template <class Key, class Value>
struct MenuItemBase : MenuItemBaseKey<Key>{
	Value value;

	template <class Ostream> friend Ostream& operator<<(Ostream& out, const MenuItemBase& x){
		return out << x.key << ") " << x.value << std::endl;
	}

	template <class K, class V>MenuItemBase(K&& key, V&& value)
	:MenuItemBaseKey<Key>(std::forward<K>(key)), value(std::forward<V>(value)){}

	bool operator()()override = 0;
};

template <class Key, class Value, class Action>
struct MenuItem final : MenuItemBase<Key, Value> {
	private:
		using base = MenuItemBase<Key, Value>;
		Action action;

	public:
		template <class K, class V>MenuItem(K&& key, V&& value, Action action = Action())
		:base(std::forward<K>(key), std::forward<V>(value)), action(action){}

		bool operator()()override{return action();};
};


template <int N, class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet;

template <class Key, class Value, class I, class... Items>
struct Menu: MenuItemBase<Key, Value>{
	template <int N, class K, class V, class... Is>
	friend class MenuItemGet;

	protected:
		using base = MenuItemBase<Key, Value>;
		using item_key_t = typename I::key_t;

		std::tuple<I, Items...> items;
		std::array<MenuItemBaseKey<item_key_t>*, sizeof...(Items)+1> order;
		bool inicialized = false;

        static bool item_cmp(const MenuItemBaseKey<item_key_t>* a, const MenuItemBaseKey<item_key_t>* b){return a->key < b->key;}

		void reg_items(){
		    MenuItemGet<static_cast<int>(sizeof...(Items)), Key, Value, I, Items...>::reg(*this);
		    std::sort(std::begin(order), std::end(order),item_cmp);
            inicialized = true;
        }

        template <class K>
        MenuItemBaseKey<item_key_t>* find(K&& in){
			if(!inicialized)reg_items();

            MenuItemBaseKey<item_key_t> key{std::forward<K>(in)};
			auto item = std::lower_bound(std::begin(order), std::end(order), &key, item_cmp);
			return (item != std::end(order))?(*item):(nullptr);
        }


	public:
		template <class K, class V, class... Is>Menu(K&& key, V&& value, Is&&... items)
		:base(std::forward<K>(key), std::forward<V>(value)), items(std::forward<Is>(items)...){}

		Menu(Menu&& menu)
		:base(std::move(menu.key), std::move(menu.value)), items(std::move(menu.items)){}

		bool operator()()override{
		    bool cont = true;
            while(cont){
                std::cout << "\n\nMenu: " << base::key << "\n";
                MenuItemGet<sizeof...(Items), Key, Value, I, Items...>::show(std::cout, *this);

                std::cout << "Zadejte volbu: ";
                item_key_t in;
                std::cin >> in;

                if(auto* item = find(in)){
                    std::cout << "Nalezeno, spoustim\n";
                    cont = item->operator()();
                    std::cout << cont << '\n';
                }
            }

            return true;
        }
};

template <int N, class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet{
	static void reg(Menu<Key, Value, Items...>& menu){
		menu.order[N] = &std::get<N>(menu.items);
		MenuItemGet<N-1, Key, Value, Items...>::reg(menu);
	}

	template<class Ostream>
	static void show(Ostream& out, Menu<Key, Value, Items...>& menu){
		out << std::get<sizeof...(Items) - N - 1>(menu.items);
		MenuItemGet<N-1, Key, Value, Items...>::show(out, menu);
	}
};

template <class Key, class Value, class... Items>
struct MenuItemGet<-1, Key, Value, Items...>{
	static void reg(Menu<Key, Value, Items...>& menu){}
	template<class Ostream>
	static void show(Ostream& out, Menu<Key, Value, Items...>& menu){}

};

template <class Key, class Value, class... Items>
auto make_menu(Key&& key, Value&& value, Items&&... items)->Menu<Key, Value, Items...>{
	return {std::forward<Key>(key), std::forward<Value>(value), std::forward<Items>(items)...};
}

template <class Key, class Value, class Action>
auto make_item(Key&& key, Value&& value, Action action)->MenuItem<Key, Value, Action>{
	return {std::forward<Key>(key), std::forward<Value>(value), action};
}

template <int m, int n, bool opakovat>
bool akce(){
  std::cout << "provadim akci "<< m << "/" << n << "\n";
  return opakovat;
}

int main(){
	auto menu = make_menu("-", "Hlavni menu",
		make_item(1, "Akce 1", akce<0,1,true>),
		make_item(2, "Akce 2", akce<0,2,true>),
		make_item(3, "Akce 3", akce<0,3,true>),
		make_menu(4, "Submenu 1",
			make_item<long>(1, "Podakce 1", akce<1,1,true>),
			make_item<long>(2, "Podakce 2", akce<1,2,true>),
			make_item<long>(3, "Podakce 3", akce<1,3,false>) // podakce 3 a navrat do predchoziho menu
		),
		make_item(5, "Konec", akce<0,5,false>)
	);

	menu();
	return EXIT_SUCCESS;
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.152.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
14. 8. 2014   #17
-
0
-

#16 vitamin
jj .. vznikne ti z toho jeden obrovskej datovej typ presne podle specifikace :)

ja sem napriklad ani nevyuzil placeholderu v bindu, aby se to dalo vyuzit i nejak zajimaveji :)

(no minimalne v implementaci stavovy masiny se to hodi, tady to holt bylo zbytecny zavadet neco jako kontext :D)

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.95.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Task1337
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
15. 8. 2014   #18
-
0
-

Dali ste si súťaž, kto to urobí zložitejšie? Ja som začiatočník :D

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.7.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
15. 8. 2014   #19
-
0
-

#18 Task1337
ja to delal co nejtrivialnejsi :D  kdyz bys to menu dal do samostatneho souboru, tak ti tam zustane jeden include toho menu a celej main.. + fukce, ktere bys chtel volat...

a vitamin uz predvedl hard core skill se sablonama .. ve kterejch se sice vyznam, ale dohromady bych to asi tak rychle nedal (pokud vubec :D)

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.56.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Task1337
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
15. 8. 2014   #20
-
0
-

Ja som nerozumel skoro ničomu :D Len by ma zaujímalo, prečo nepoužíva namespace std ale všade píše std::cout, std::cin apod. Má to nejaké výhody?

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.7.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
15. 8. 2014   #21
-
0
-

#20 Task1337
namespace je tam hlavne od toho, aby nekolidovaly stejny nazvy... napriklad z nejakeho duvodu si udelas vlastni promennou  cin nebo cout  a kdyz budes mit using namespace std; tak se to mezi sebou pomlati

dejme tomu ze ve vlastnim programu se to pouzit da, ale jak delas libku, tak hlavne v hlavickovejch souborech takovyhle veci zasadne delat nesmis, protoze pak to zpristupnis i vsude, kde je to includovane a muze to vest k nepredvidatelnym chybam

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.56.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Task1337
~ Anonymní uživatel
22 příspěvků
15. 8. 2014   #22
-
0
-

Aha, ďakujem.

Zasláno z mobilního telefonu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.91.7.–
vitamin+8
Grafoman
15. 8. 2014   #23
-
0
-

A hlavne ked vidis std::  tak hned vies ze to je nieco zo standartu a tam vecsinou nemusis hladat bugy a hned vies kde treba hladat dokumentaciu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.28.77.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 32 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý