WIP Medvěd – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

WIP Medvěd – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.comWIP Medvěd – 3D Studio MAX – Fórum – Programujte.com

 

Tomáš0
Stálý člen
27. 1. 2007   #1
-
0
-

Nedávno mě maminka oslovila, že už dlouho jsem nic nevymodeloval a chtěla po mě plyšového medvěda co mam doma.
Nyní ještě dodělávám lepší oči, uši a menší hlavu.
Render time okolo 1 hodiny.
Budu vděčný za každou připomínku



EDIT:
takže se mi to renderuje 1:20, tohle je ten druhy obrazek s pravyma očima, vypadají ale smutněji, takže tam nechám ty předchozí

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Raddo150
Stálý člen
27. 1. 2007   #2
-
0
-

Veľmi pekný medveď...až na tie oči.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
27. 1. 2007   #3
-
0
-

Vidim spravne ze mu rostou chlupy i z oci?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Jakub0
Super člen
27. 1. 2007   #4
-
0
-

Vidím správně "for my mummy"(pro mou mumii)? Jinak chlupatý voči má, opera zoom to odhalil. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Věřím, že můžete v životě získat všechno, co budete chtít, když budete pomáhat druhým lidem, aby dostali to, co si přejí oni. - Zig Ziglar TOPlist
27. 1. 2007   #5
-
0
-

Tukan: Hod tam modif. Vertex paint a tam kde jsou oci nakresli cerne skvrnky. Pak nastav v tom h&f (jestli to delas pres nej, jako ze asi jo. tak jako tak by to melo fungovat i jinde) do density mapynastav ten kanal z toho vertex paintu (doufam ze si to pamatuju dobre)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš0
Stálý člen
27. 1. 2007   #6
-
0
-

ano, rostou přes oči, nevěděl jsem jak to odstranit, s f&h dělam poprvé a všechny výpočty trvaji nekonečně dlouho, proto jsem to nějak nezkoumal

To D1ce: maminka (dět.) - mummy (GB) , ale mumie - mummy to samé, to mě nenapadlo...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
27. 1. 2007   #7
-
0
-

Vzdyt ti to rikam - vem modifikator vertex paint a CERNOU barvou na misto kde ty oci jsou a s drobnym presahem je zamaluj (aby jsi videl tu barvu vertexu musis v tom VP kliknou na druhou barevnou kosticku). Pak uz staci jen vlezt do H&F a tam kde se nastavuje Density (hustota) nastavis jako typ mapy Vertex Color. A to je vsecko :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Radoslav Pala0
Super člen
27. 1. 2007   #8
-
0
-

celkom pjekne. ale to mu aj z labiek tie chlpy rastú ?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Michal0
Stálý člen
28. 1. 2007   #9
-
0
-

pekny no udelej ty oci a jen se chci zeptat cím to renderuješ ? a jaky nasviceni pouzivas a verzi maxu :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš0
Stálý člen
28. 1. 2007   #10
-
0
-

To pyndy: 3dmax8, na světlo jsem uplně zapoměl, je tam obyčejné omni, čím to renderuji? to trosku nechapu, normalne v maxu...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
28. 1. 2007   #11
-
0
-

tedy Scanline :D

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Michal0
Stálý člen
28. 1. 2007   #12
-
0
-

To Tukan: ::) ok ja se ptal jenom kvuli totmuto, mrkni se na to nejsou tam stiny. lepe receno samotny chlupy nehazou stiny jak na seba tak na objekt a zadny svetlo na ne nema vliv. vím že se mi to nikdy moc dobře nepovedlo v maxu 8 nastavit. v 9 to jde jedna baseň. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Tomáš0
Stálý člen
31. 1. 2007   #13
-
0
-

To CommanderZ:tak jsem zkoušel to s těma chlupama a když zamaluji jeden objekt a u druheho s těma vlasama nastavim u density(ta šedá krychle vpravo) vertexprint, všechny chlupy zmizí, nevíš čím to je?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
31. 1. 2007   #14
-
0
-

Jaky jeden objekt? Ono to je vic objektu? Samozrejme ze musis zamalovat ten objekt ze ktereho chlupy rostou, jinak je vertex paint kanal cely cerny = zadne chlupy

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Tomáš0
Stálý člen
1. 2. 2007   #15
-
0
-

To CommanderZ:aha, to ja mam ty oci jako jiny objekt...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
1. 2. 2007   #16
-
0
-

tak to zamaluj na tom objektu pod nima, on ten vertex paint kanal nen i na modelu pri renderu videt (pokud ho nenastavis jako nejakou viditlenou mapu, to samozrejme jde taky. Napriklad se da docela pekne pouzit jako maska pro blend/mix mapy)

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Prosím, jestli potřebujete s něčím poradit,zeptejte se na fóru. Jakýkoliv bezdůvodný pokus mě kontaktovat skončí okamžitým přidáním do ignore listu![br][br] Současný počet osob, které to nepochopily: 7
Petr Hartl0
Grafoman
1. 2. 2007   #17
-
0
-

Tukan X Tokan-kdo je vic?

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Rozčilovat se znamená ničit si zdraví pro blbost jiných!
Tomáš0
Stálý člen
1. 2. 2007   #18
-
0
-

ja se rozhodoval mezi tokan a tukan, tukan zni ale o neco lepe, to jsem ale nepatri...

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 81 hostů

Podobná vlákna

WIP: Zeměkoule — založil Matej Zabsky

Lenka WIP — založil pyndy

Test Analytik u Medvědů — založil Kláruše

Java vývojář u Medvědů — založil Kláruše

Test Analytik u Medvědů — založil Kláruše

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý