Autopopulating PDF použitím PHP formuláře včetně diakritiky – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Autopopulating PDF použitím PHP formuláře včetně diakritiky – PHP – Fórum – Programujte.comAutopopulating PDF použitím PHP formuláře včetně diakritiky – PHP – Fórum – Programujte.com

 

ondrej39+1
Věrný člen
13. 9. 2014   #1
-
0
-

Čau,

jsem mizerný programátor a posledních pár dní řeším, jak zprovoznit diakritiku při vyplňování předchystaného .pdf formuláře za pomocí formuláře na webu. Nejdříve jsem zjišťoval, jakým způsobem vůbec vyplňování zprovoznit a nakonec jsem se rozhodl pro PDFTk. Aktuálně mám tedy napsané toto:

<?php

if(isset($_POST['odeslat'])){

    $jmeno = $_POST['jmeno'];
    $prijmeni = $_POST['prijmeni']; 
    $mesto = 'Brno';
    $mail = 'email@email.com';

$content = '%FDF-1.2
1 0 obj<</FDF<< /Fields[
<</T(Name)/V('.chr(0xFE).chr(0xFF).mb_convert_encoding($jmeno,'UTF-16BE', 'UTF-8').')>>
<</T(Surname)/V('.chr(0xFE).chr(0xFF).mb_convert_encoding($prijmeni,'UTF-16BE', 'UTF-8').')>>
<</T(City)/V('.chr(0xFE).chr(0xFF).mb_convert_encoding($mesto,'UTF-16BE', 'UTF-8').')>>
<</T(Mail)/V('.chr(0xFE).chr(0xFF).mb_convert_encoding($mail,'UTF-16BE', 'UTF-8').')>>
] >> >>
endobj
trailer
<</Root 1 0 R>>
%%EOF';

    file_put_contents('test.fdf', $content);
    
    //$fp = fopen('test.fdf', 'w');
    //fwrite($fp, $content);
    //fclose($fp);

    exec("pdftk forma.pdf fill_form test.fdf output filled.pdf flatten");
    
    }
     
?>


<html>
  <head>
  <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250">
  <meta name="generator" content="PSPad editor, www.pspad.com">
  <title></title>
  </head>
  <body>
    <form method="POST" action="">
      <input type="text" name="jmeno" /><br />
      <input type="text" name="prijmeni" /><br />
      <input type="submit" name="odeslat" value="Odeslat!">
    </form>        
  </body>
</html>