Vývojoví Diagram – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vývojoví Diagram – .NET – Fórum – Programujte.comVývojoví Diagram – .NET – Fórum – Programujte.com

 

MatějH0
Duch
17. 9. 2014   #1
-
0
-

Dobrý večer, předem se omlouvám jestli je má otázka ve špatné kategorii, nevěděl jsem kam jinak ji dát. Potřeboval bych pomoci s vytvořením vývojového diagramu který vypočítá převrácenou hodnotu. Jsem naprostý začátečník a vůbec si nejsem jist jestli to mám správně ale vypadal zhruba nějak takhle:
Začátek
x
Vypočítej y
y=1/x
konec
Omlouvám jestli je dotaz hloupý a digram naprosto špatně, ale nevím jak jinak by měl vypadat, jestli by se měl větvit nebo má stačí takto sekvenční. Předem děkuji za vaše rady a pomoc.

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.42.165.–
Kit+15
Guru
17. 9. 2014   #2
-
0
-

#1 MatějH
Vývojové diagramy se dnes už nedělají, protože by to stejně podle nich nešlo naprogramovat. Ten tvůj příklad je jen sekvence. Vývojáky jsem nikdy nekreslil a tohle je tak primitivní (je to funkce na jeden řádek), že to ani nestojí za to.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:8cf:9...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
MatějH0
Duch
17. 9. 2014   #3
-
0
-

#2 Kit
Děkuji za vaší odpoved, můžu se vás zeptat, i když jsou zbytečné a ani to za to nestojí, je ten diagram, ta sekvence správně? Nevynechal jsem tam třeba něco, kdybych to předložil učiteli mohl by proti tomu mít nějaké výhrady, že je tam něco špatně nebo tam něco chybí?

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.42.165.–
LukoSS
~ Anonymní uživatel
73 příspěvků
17. 9. 2014   #4
-
+1
-
Zajímavé

#2 Kit
Víš, že je lepší mlčet, když nemáš co říct? Nebo si se snad snažil říct, že má tazatel jít za učitelem a říct mu, že domácí úkol nemá, protože se vývojové diagramy už nedělají? Psaním nazpaměť naučených pouček nikomu nepomůžeš.

#1 MatějH
Vývojový diagram by mohl vypadat třeba takto:

Připojen obrázek.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.252.–
Kit+15
Guru