OOP návrh real-time aplikace – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

OOP návrh real-time aplikace – C / C++ – Fórum – Programujte.comOOP návrh real-time aplikace – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Ali
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
15. 10. 2014   #1
-
0
-

Zdravím,
mám aplikaci pro analýzu obrazu napsanou strukturovaně v C++ a rád bych ji před dalším rozšiřováním přepsal do objektového přístupu. Znám základy OOP v C++, napsal jsem si už pár tříd ale odborník nejsem, tak bych si v tomto případě rád nechal poradit jakým způsobem k problému přistupovat.

Aplikace analyzuje obrazovku počítače každou sekundu (pomocí screenshotu) a podle toho dává zpětnou vazbu. Jde o hraní hry, například piškvorek, takže je nutná jak analýza obrazu, určení strategie podle získaných data a následně zpětná vazba. Nejsem si jistý jaký by byl nejlepší přístup k takové aplikaci pomocí objektů. Budu rád za nápady nebo ještě lépe ověřené postupy k řešení podobných problémů, zkoušel jsem hledat ale nic moc užitečného jsem zatím nenašel.

Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.194.–
RomanZ
~ Anonymní uživatel
272 příspěvků
16. 10. 2014   #2
-
0
-

Nevím jestli někdo poradí něco konkrétního. Já můžu doporučit jen obecně.

Prostuduj "Návrhové vzory", v angličtině "Design patterns", od Gang of Four. Není to o řešení Tvého konkrétního problému, ale o způsobech, jak spolu mohou jednotlivé třídy/instance spolupracovat a co takové uspořádání přináší za výhody/nevýhody.

http://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1vrhov%C3%BD_vzor

a podrobněji možná tady:

http://www.itnetwork.cz/navrhove-vzory-objektovy-model-architektura

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.24.105.–
Ali
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
16. 10. 2014   #3
-
0
-

#2 RomanZ
Díky za reakci, návrhové vzory už si procházím, ale bohužel jsem zatím nenašel takový který by se pro tenhle konkrétní problém hodil, většinou řeší jen určitou specifickou část, ale ne přímo tento koncept real-time aplikace. Třeba ale ještě něco najdu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.194.–
vitamin+8
Grafoman
16. 10. 2014   #4
-
0
-

#3 Ali
Skus trochu podrobnejsie popisat z akych casti sa sklada tvoj program a ako medzi sebou dane casti komunikuju. 

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.186.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
Ali
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
19. 10. 2014   #5
-
0
-

Nejdůležitější je pro mě ta část programu, která kontroluje stav hry, to je vlastně jádro celého programu. Zatím to mám udělané v nekonečném cyklu s určitou pauzou (aby to zbytečně nezahlcovalo). A v tomhle cyklu se bere screenshot, analyzuje se, aktualizuje se strategie, vypočítává další tah apod. 

Zajímá mě jestli v objektovém přístupu není nějaké lepší řešení, které by tuhle kontrolu řešilo už na úrovni objektů. Zatím jediný jsem našel návrhový vzor Observer, který je asi nejblíž tomu co mám na mysli.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.194.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 73 hostů

Podobná vlákna

VB 2008- real-time programming — založil Ocovskybaca

Grafický návrh aplikace — založil Peyton Sharp

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý