Ahoj. Zkouším se učit a programovat v DirectX 11 a rád bych věděl v čem debbugnout hlsl soubor. Microsoft buď podporuje Windows 8 pro to nebo je potřeba si připlatit za placenou verzi Visual Studia. Taky mám ve svém renderovacím programu chybu, kdy vytvořím 2D texture zdroj pro grafickou kartu, ale hodnota neodpovídá výslednému zobrazení. Skoro to vypadá že zdroj má jinou velikost než data, která do toho zdroje nahrávám. Takže to vypadá jako že se data překrývají. Vše jsem několikrát zkontroloval, ale nemůžu najít chybu. Taky jak jsem řekl nemůžu to debbugnout. Pokud bych někomu kód posílal, tak prosím o diskrétnost.
Fórum › C / C++
DirectX 11: Debbugging na Windows 7 plus chyba v mém programu.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 6 hostů
Podobná vlákna
Jak nastavit otvírání souborů v mém programu — založil Berger
Windows 8 - chyba při aktualizaci? — založil Tomáš Kabourek
Chyba v programu — založil choice_
Chyba programu — založil bbeni
Chyba v programu — založil
Moderátoři diskuze