Dev Pascal, Free pascal - oba mi spustí program 2x po sobě – Pascal – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Dev Pascal, Free pascal - oba mi spustí program 2x po sobě – Pascal – Fórum – Programujte.comDev Pascal, Free pascal - oba mi spustí program 2x po sobě – Pascal – Fórum – Programujte.com

 

Gooo0
Newbie
4. 11. 2014   #1
-
0
-

Zdravím Vás

Na stará kolena jsem se dal na Pascal, ale jsem začátečník. Promiňte tedy, že se nebudu vyjadřovat úplně správně.

Pro vytváření používám program Dev Pascal. Napíšu program, kliknu na Compile project a následně v nově otevřeném okně na Execute. Otevře se mi okno s programem, kde něco vykonám a Enterm uzavřu. Hned potom se mi stejné okno otevře podruhé, aniž bych něco udělal.

Teď jsem se pokoušel otevřít soubor a něco do něj zapsat. Zjistil jsem, že když provedu program v prvním okně, tak se nic do souboru nezapíše. To co provedu v druhém programu, tak to se již zapíše. Používám Append, takže by ten druhý neměl přemazávat, takže ten první spuštěný program asi nefunguje úplně správně.

Nainstaloval jsem si i Free Pascal a ten mi po spuštění programu také spustí program dvakrát, takže to asi bude nějaký problém v systému (Windows 8.1).

Neřešil již někdo tento problém?

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.72.244.–
Sniper
~ Anonymní uživatel
215 příspěvků
5. 11. 2014   #2
-
0
-

Nainstaluj si Lazarus (IDE pro FPC) nebo Delphi (máš li na to $, myslím že se pořád dá sehnat free Delphi 7 Personal). A zkus sem hodit ukázku kódu, ať se máme čeho chytit.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.179.201.–
Kit+15
Guru
5. 11. 2014   #3
-
0
-

#1 Gooo
Možná je problém pouze v tom, že ho spouštíš dvojklikem.

Nahlásit jako SPAM
IP: 37.48.37.–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
5. 11. 2014   #4
-
0
-

#1 Gooo
Jestli to čekání na konec programu máš konstrukcí repeat until keypressed, tak místo toho použij jenom readkey nebo readln.