Programování hry v C# – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Programování hry v C# – .NET – Fórum – Programujte.comProgramování hry v C# – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Sid
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
16. 11. 2014   #1
-
0
-

Potřebovala bych pomoci s naprogramováním hry Pentago v C#. Jsem ochotna nabídnout i finanční odměnu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.155.255.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
16. 11. 2014   #2
-
0
-

#1 Sid
Tož - hru mohu udělat, leč netuším jak pomoci... Co se mě týče, nepřežil bych neobjektový prasekód - pročež bych vrtal i do syntaxe... Ovšem rovněž netuším, jak to spáchat - je to inzerce, či sem budeš postupně vkládat zákysy, či co?

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.135.–
ingiraxo+15
Grafoman
16. 11. 2014   #3
-
0
-

Celkem pěkný úkol na transformaci matice. Dokonce ta hra (dosud jsem ji neznal) nemá ani moc pravidel, jen provídíš transformaci jedný ze 4 matic a pokaždý kontroluješ diagonály.

Zkus něco udělat sama, kdyžtak pomůžem ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
Sid
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
18. 11. 2014   #4
-
0
-

#2 Matěj Andrle
Pokud by jsi mi mohl zkusit tu hru napsat. Měla by být objektově napsaná a graficky jako Windows Forms Application. Kdybych tady vkládala kód, tak to nejspíš bude třeba celé překopat. Nechci to zadarmo.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83cc:63aa:cc4f:...–
Matěj Andrle+1
Grafoman
23. 11. 2014   #5
-
0
-

#4 Sid
Mám to v naprosto striktním OOP. Pročež lze měnit GUI jako plenky, můžeš to strčit do jakéhokoliv projektu atd. (Lze tomu udělat menu, jakkoliv pojmenovat hráče, přiřadit komukoliv nějakou texturu...) Kód prodám - dle zadání.

http://leteckaposta.cz/471197610

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.137.–
ingiraxo+15
Grafoman
23. 11. 2014   #6
-
0
-

#5 Matěj Andrle
tak jsem koukal na kód, kterej chceš prodat a máš tam tunu zbytečných duplicit (např. vytváření buttonu nebo jejich událostí) ta logika v Core je taková postavená na vodě (hlavně že to plave)

tohle ofc. neber jako kritiku, ale pokud chceš něco prodat, tak by to aspoň mělo mít nějakou úroveň :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
Matěj Andrle+1
Grafoman
23. 11. 2014   #7
-
0
-

#6 ingiraxo
Asi jsi neviděl co dělá VS designer... :D (Já to alespoň dělal mimo něj.) Můj kód je funkční a má správný OOP návrh. Většina těch, co prodává programy jen bastlí do jednoho objektu. Takže mě vynech - na prasekód ti každý kašle. Všichni jej kupují a nikdo si nestěžuje. Logika v Core rozhodně neplave - je tam nepevno. Je to právě, že krásně odděleno - logika od grafiky. Proto je to také vrstvení aplikace. Mám tam náznak i 3. vrstvy - kdy lze změnit jen část GUI - jak jsem psal, nastavit obrázky atp. Dělat to mimo zakázku, použiji GTK/WPF, ať je to separované dočista. Zadání zní Forms, tak je to Forms... Rozhodně jsem tomu nedal 100%, ale téžetak si stojím za tím, že je to nádherný program - ve srovnání s jinými výtvory již jen na codeprojectu, gitech atd.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.137.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
23. 11. 2014   #8
-
0
-

#6 ingiraxo
No a především nejsem grafik - takže jsem tam GUI jen tak plácnul. Není to moje věc - tuto vrstvu ať si udělá podle sebe... (Snad je i vidět, že jsem grafik levý.)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.137.–
ingiraxo+15
Grafoman
23. 11. 2014   #9
-
0
-

#8 Matěj Andrle
já jen že jakmile jsem viděl deklaraci 9 tlačítek z toho na každym vlastní click událost, tak mě to zarazilo, když stačilo udělat list a jednu událost.. nebo lépe - pouze 2 tlačítka otočení <- a ->

Potom jsem nějak nechápal, přoč si dával 2 třídy do vlastního .dll, mí v tomhle případě přijde úplně zbytečný

o grafice nemluvim, taky nejsem expert na grafiku :)

mi to nedalo a udělal jsem vlastní verzi jak bych to řešil já (bez gui, čistě logiku) gui už není problem přidat (je to v javě, na c# tu nenám prostředí, ale kód je skoro totožný) http://paste.ubuntu.com/9200248/

Princip je takovej, že celá herní deska je rozdělená na 4 matice o libovolný velikosti (výchozí 3x3) a tyhle jednotlivý mini-matice se otáčí o 90 stupnů.. validace potom probíhá tak, že spojí všechny 4 mini matice do jedný a na nií provádí validace

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
Matěj Andrle+1
Grafoman
23. 11. 2014   #10
-
0
-

#9 ingiraxo
Je to oddělené přeci kvůli OOP. Právě, že mi ukaž někoho, kdo dovede od začátku navrhnout aplikaci s celým schématem. Většina programátorů prvně šňůří a pak to rozděluje... Já začínám od začátku objektově - však toto není konečná fáze. 8 tlačítek jsem sice mohl vzít jako skupinu, ale nesnáším zbytečné větvení. Zde se to šiklo přesně takto - každý click ovládá jinou instrukci a nikde není třeba větvit. Jakmile bych na to hodil jeden handler, už bych v něm musel větvit a to je kravina. Matice není nic jiného, než pole. Já tam mám také matici, jen šetřím výkonem i RAM tím, že využívám předem známých hranic a počtů. Můj model navíc nejen, že odděluje 3 rúzné vrstvy anébrž také umožňuje obměnit vpodstatě každý segment objektů. Lze mít až 255 hráčů (včetně single-playeru) atd. Zkrátka nenalézám jediného, co bych udělal vyloženě špatně. Nějaké plky o tom, že mi kód v Core plave. V Core je zkrátka vše obecně vyjádřeno tak, aby se to dalo použít kdekoliv, na jakékoliv platformě atp. Ve skutečnosti bych použil 3 projekty - pro každou vrstvu jeden, ale na to už by bylo opravdu hodně málo materiálů.

Jinak takové plácání, jaké uvádíš - to je pěkný prasekód. Když dokážeš něco takového vymyslet, tak ztrácíš právo soudit... :D Poněvadž neustále alokovat paměť a neustále dynamicky pracovat s neznámými v programu, kde jsou jasné hranice a není třeba po čemkoliv pátrat... Dokonce i počet řešení - vše je předem známé... A ty to musíš zjišťovat. (V mé aplikaci není nikde přebytečná alokace - byť se toto musí řešit především v aplikacích bez Garbage Collectoru, stejně mi nenamluvíš, že je tvůj kód lepší.)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.137.–
ingiraxo+15
Grafoman
23. 11. 2014   #11
-
0
-

#10 Matěj Andrle

noo myslim, že každej na to máme jinej názor :) já bych třeba založil dalsí namespace pro logiku a měl vše v jednom .exe, protože třeba vim, že tohle opravdu nemá smysl rozdělovat na externí .dll a nedej bože .dll na každou vrstvu

ano 254 hráčů na hrací desce o 36 kamenech, kde už i 3 hrácí jsou moc ;)

pevně danný hranice máš možná ty, já dělal dynamický aby šlo nastavit velikost desky o libovolný velikosti (jen počet hráčů je konstantní) a upřímně z toho tvého validátoru jsem nebyl moc moudrej ani po 2min zjištování co to sakra dělá

Já ti dám prasekód... zřejmě si neuvědomuješ, že v javě skoro nic bez alokace nejde, jediný co připouštim je fakt, že validace by šla udělat lépe, ale stále to není nejhorší... hlavně jsem koukal na lepší čitelnost.. GC si nějakých pár bytů uvolní, to neřešim (mohl jsem použít třeba stack jako temp)

mělo to být v C#, takže řešení bez GC jsou ted nepodstatný.. v C/C++ bych to řešil rozhodně jinak

PS: kdyby ti třeba potom řekli, že se zadání změnilo a hrací deska bude o XX kamenech (třeba na jednu rotační matici 10x10 místo 3x3), tak by si s tímhle řešením moc nepochodil a dělal bys to podobně jako já ;) vždy myslim na to, že se hodnoty můžou změnit

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.168.183.–
Moje aplikace: http://ophite.cz
Tutoriály na: C#
Sid
~ Anonymní uživatel
6 příspěvků
25. 11. 2014   #12
-
0
-

Můžeme se nějak domluvit na tom zadání a na ceně? :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83cc:63aa:d8f2:...–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 40 hostů

Podobná vlákna

Programování online hry — založil Prokop

PC hry — založil Jakub Doucek

Hry v C# — založil lolik

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý