Přesouvání z pole do pole – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Přesouvání z pole do pole – C / C++ – Fórum – Programujte.comPřesouvání z pole do pole – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Tomáš
~ Anonymní uživatel
560 příspěvků
27. 11. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den,

potřeboval bych poradit, jak udělat to, když mám pole, ve kterém jsou objekty a já je potřebuji přesunout do jiného pole a to tak aby v tom poli byl maximálně jeden objekt stejného typu. 

Abych to shrnul, tak mám skupiny objektů a každá skupina má nějaké své označení, tyto objekt se dávají do pole, kde je jedno, kolik jich tam bude ze stejné skupiny. A pak potřebuji vytvořit pole, kam se budou předávat ty předměty s toho prvního pole, ale v tom to poli bude moci být pouze jeden předmět od každé skupiny. 

Napadlo mě to řešit přes  enum, ale nevím, jak toho docílit, aby to fungovalo, tak jak má. Proto prosím o radu, jak tento problém vyřešit. 

Jsem začátečník, tak mě omluvte pokud se ptám na nějakou hloupost.

Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.219.240.–
27. 11. 2014   #2
-
0
-

Podívej se na definici pole. Zjistíš, že pole tvoří objekty stejného typu. Pokud by v poli měl být jen jeden objekt stejného typu, pole bude mít velikost 1.

Domnívám se, že budeš muset přeformulovat popis problému nebo dokonce zadání.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:67c:1222:800:941e:ff...–
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
27. 11. 2014   #3
-
0
-

#1 Tomáš
Nevím, co přesně dělá enum (jestli jsem to pochopil správně, tak jde o výčtový typ - seznam předem definovaných hodnot).

Každopádně tvůj problém lze řešit i jednoduše - při kopírování z pole kde může být víc objektů stejné skupiny do pole kde může být pouze jeden z dané skupiny budeš brát objekty ze zdrojového pole jeden za druhým a každého objektu nejdříve projdeš celé cílové pole, jestli tam už objekt stejné skupiny je obsažen, pokud není můžeš přidat, pokud je tak jdeš na další objekt...