Zdravim, mám takový problém s tabulkou. Vyplněnou tabulku totiž nahrávám do matice(matice je objekt vytvořený vektory, což jsou taky objekty a jejich souřadnice jsou ArrayList<Double>).
Pokud vyplňuju tabulku, a nechám aktivní "poslední" buňku v tabulce, metoda na defaultTableModelu getValueAt mi ji přečte jako null, ale já potřebuji to číslo, které tam píšu.
Nevíte někdo jak zaktivovat jinou buňku, nebo třeba i jiný prvek? Vůbec na to nemůžu nic najít.
Díky.
Tohle je část v abstraktní clase Event, čim beru ty prvky z tabulky a "hážu" je do matice, při kliknutí tlačítka.
for (int i = 0; i < pocetVektoru; i++) {
for (int j = 0; j < pole.length; j++) {
try {
pole[j] = Double.parseDouble((String) m.getValueAt(j, i)); //(radky,sloupce)
} catch (NumberFormatException d) {
f = false;
buton.setBackground(Color.red);
} catch (NullPointerException s) {
if (m.getValueAt(j, i) == null) {
pole[j] = 0;
m.setValueAt(0, j, i);
}
}
}
Vektor a = new Vektor();
a.setVektor(pole);
pV[i] = a;
}
A další dotaz bych měl, jak nějak zafixovat velikosti buněk tabulky?? Když tabulku jako všechny ostatní prvky mám na GridBagLayout a nastavim aby se rozšiřovala přes více buněk (vedle ní nic nevypisuji) tak mi rozháže prvky na gridu co jsou "pod ní". Díky za info