Jednoduchá střílečka – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Jednoduchá střílečka – C / C++ – Fórum – Programujte.comJednoduchá střílečka – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
2. 12. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den. Moje situace je taková: v panelu jsem si pomocí tvarů (fillElippse, FillRectangle) nakreslil dělo. Z děla chci střílet kolečka při stisknutí mezerníku, vždy ve směru natočení děla. Vše funguje jak má, jen je zde jeden háček. Vždy, když zmáčknu mezerník, původní střela (kolečko) se vymaže (překreslí) a vznikne nové (vznikne u děla a normálně pokračuje v určeným směru). Prostě, o co mi jde, chci abych mohl střílet více střel za sebou, aniž by se ta předchozí střela překreslila. Aby bylo najednou na obrazovce těch střel víc. Hádám, že se to bude muset dělat přes pole(list?) nebo existuje jiná možnost? Jde o to, že se vždy původní parametry původní střely (XStředu, YStředu) změní na parametry nové. Samozřejmě k pohybu střely používám timer. Díky za radu. Když bude třeba, doplním kód.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.185.–
Reklama
Reklama
JoDiK
~ Anonymní uživatel
981 příspěvků
2. 12. 2014   #2
-
0
-

#1 mbeloch97
Programuješ objektově? Pak pokaždé, když zmáčkneš mezerník, vytvoř novou instanci objektu střely a nech ji letět. Samozřejmě si hlídej až střela dopadne, aby se ten objekt opět odstranil.

Neprogramuješ objektově? Neprogramuješ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.228.–
2. 12. 2014   #3
-
0
-

   

Jo tušim, že asi objektově zatím neprogramuji (myslím, že to bylo doteď je strukturové?). Jsem začátečník, učíme se to ve škole a teď děláme grafiku. No učili jsme se rozpohybovat nakreslenej objekt (je to vůbec objekt, když je to kreslení - Graphics g = e.Graphics?). A teď jsme dělali jednoduchou hru - vystřel a tref jiný vykreslený objekt. Když trefíš, přičtou se body. Každopádně vždy jsme pracovali jen s jedním objektem, v timeru jsme mu vždy měnili souřadnice a tím jsme ho pohybovali. Pokud ale těch střel chci víc, tak přece nebudu jako blázen deklarovat miliardu proměnných pro všechny střely. No, asi koukám, že tohle je pro mě ještě dost těžký šálek kávy...     

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.185.–
Kowalsky950
Stálý člen
2. 12. 2014   #4
-
0
-

#3 mbeloch97
Pochybuju že vystřelelíš miliardu střel ;-)
Jinak aby se neustále nevytvářeli nové objekty slouží návrhové vzory jako například pool ;-) Ale to je asi moc :) Jen prostě až střela vyletí z obrazovky tak proměnnou smažeš, toť vše ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:96c1:cbb6:e108:...–
2. 12. 2014   #5
-
0
-

#4 Kowalsky95
Ok, díky za rady :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.185.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 78 hostů

Podobná vlákna

Jednoducha uloha — založil Trebor

Jednoduchá aplikace. — založil Morpheus

Jednoducha kalkulacka — založil Anonymní uživatel

Jednoduchá práce v C — založil Marek

Jednoduchá hra? — založil Balaam

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý