Android uložení/načtení arraylistu do/z XML souboru – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Android uložení/načtení arraylistu do/z XML souboru – Java – Fórum – Programujte.comAndroid uložení/načtení arraylistu do/z XML souboru – Java – Fórum – Programujte.com

 

ats0
Newbie
2. 12. 2014   #1
-
0
-

Ahojte,

jsem začátečník a chtěl bych se zeptat, jestli nevíte o nějakém hodně jednoduchém návodu, jak uložit arraylist do XML souboru a zase z XML načíst do arraylistu. Ten arraylist se bude postupně editovat a přidávat další data, pak bude potřeba jej zase uložit. Výsledný XML soubor by měl vypadat například takhle podobně:

<people>
   <person>
      <FirstName>Jared</FirstName>
      <LastName>Barneck</LastName>
   </person>
   <person>
      <FirstName>Mike</FirstName>
      <LastName>Michaels</LastName>
   </person>
</people>

Zkoušel jsem něco pohledat na netu, ale popravdě jsem z toho jelen. Spíš mě jde i o načtení dat z XML souboru do arraylistu, to je trochu větší problém.

Předem dík, za případné nasměrování.

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.92.52.–
Kit+15
Guru
2. 12. 2014   #2
-
0
-

#1 ats
Hledej slova "java xml marshaller".

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:2593:...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
ats0
Newbie
3. 12. 2014   #3
-
0
-

Dík, podívám se na to. I když popravdě jsem přemýšlel o něčem podobném tomuhle: http://stackoverflow.com/questions/14456644/android-data-store-in-xml-files

A nevím, co dělá tohle:  

DOMSource source = new DOMSource(doc);                                        

        TransformerFactory transformerFactory = TransformerFactory.newInstance();      
        Transformer transformer = transformerFactory.newTransformer();                 
        transformer.setOutputProperty(OutputKeys.INDENT, "yes");
        transformer.setOutputProperty("{http://xml.apache.org/xslt}indent-amount", "2");