Opengl a framebuffer – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Opengl a framebuffer – C / C++ – Fórum – Programujte.comOpengl a framebuffer – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
grimsoft0
Newbie
8. 12. 2014   #1
-
0
-

Zdravím pánové,

mám problém s depth texturou ve framebufferu, defaultně se výpis z framebufferu vyplní červenou. A to i když do ní nic nevykreslím. Správně by výpis měl být bílý a vykreslené objekty by měli mít barvu odstínu šedi(podle toho jakou má objekt hloubku). Můj kód: 

GLuint renderTextureID;  //textura(textureFormat: GL_RGBA8, pixelFormat: GL_RGBA);
GLuint depthTextureID;   //textura(textureFormat: GL_DEPTH_COMPONENT24, pixelFormat: GL_DEPTH_COMPONENT);

//vytvoření framebufferu
GLuint framebufferId;
glGenFramebuffers(1, &framebufferId);
glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferId);
glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, renderTextureID, 0);
glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);
glCheckFramebufferStatus(GL_FRAMEBUFFER);
glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);

//použití framebufferuglBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferID);glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, 0, 0);
glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);
glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.199.–
Reklama
Reklama
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 62 hostů

Podobná vlákna

C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci

OpenGL — založil Datlik

OpenGL — založil Wizard

C++ opengl — založil opengl

OpenGL 1.4 — založil koudis;

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý