Teorie do praxe, aneb první projekt/y – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Teorie do praxe, aneb první projekt/y – C / C++ – Fórum – Programujte.comTeorie do praxe, aneb první projekt/y – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

igorS0
Duch
9. 12. 2014   #1
-
0
-

Ahoj,

Jsem spíš programátor samouk. (Python, LabView, TCL, Matlab) Nyní začínám s C++ a chci to dělat seriózně(ji).

Přečetl jsem knihu Naučte se C++ za 21 dni( asi za 42 dní :-)) Většinu příkladů jsem udělal a danou látku pochopil. Teď procházím Tutorial WinAPI. Ovšem veškerá teorie je jak známo k ničemu, když se nezavede do praxe. Chci si určit projekt s konkrétním cílem (vytvořit vlastní třídu, gui ...) a na něm začít pracovat. Od vás bych rád dostal rady čemu se vyvarovat, nebo co se naopak Vám osvědčilo v začátcích. Například používání návrhových vzorů  ano či ne. Kniha/ web s řešenými příklady.  Můžete být konkrétní i obecní. 

Předem moc děkuji za rady

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.240.–
vitamin+8
Grafoman
9. 12. 2014   #2
-
0
-

#1 igorS
Z akeho dovodu chces zacinat s winapi? Pre c++ by bolo lepsie Qt. Ak sa chces obmedzit len na windows tak skus radsej c#.

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.105.229.–
obfuscate: "The cruel god Malloc will strike you down. "
ZMeson: "That's the C god. C++ has a new god. "
igorS0
Duch
9. 12. 2014   #3
-
0
-

Ahoj Vitamin, díky za hint. O Qt taky uvažuju. Ale primárně mi jde o to začít dělat "něco" praktického. Když přijde na věc ani to nemusí být v GUI, ale už jsem začal s WinAPI.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.240.–
ondrej39+1
Věrný člen
9. 12. 2014   #4
-
+1
-
Zajímavé

#1 igorS