Čaute
V MySQL som ešte len začiatočník (no vlastne ešte niečo menej ako začiatočník) a potrebujem pomôcť ako mám navrhnúť tabuľky, ak mám niečo takéto:
- Neobmedzený počet zákazníkov si môže urobiť neobmedzený počet setov nábytku. Každý zákazník bude mať v cookies nejaké ID pomocou ktorého sa môžem dostať k jeho cartu (teda zoznamu jeho setov)
- Set sa skladá neobmedzeného množstva objektov, ku každému musím vedieť čísla X,Y,R (kde sú položené a ako sú zrotované) ... ak by to bolo lepšie, nebude problém tieto 3 čísla hodiť do jedného stringu a oddeliť to nejakým separátorom (pretože tieto jednotlivé čísla nebudem nikde v PHP potrebovať, parsovať to budem len v Unity webovej aplikácii, kde beží konfigurátor), ale takéhoto postupu by som sa chcel inde vyvaovať
- Objekt je 5 čísel ... dokopy je pre objekt niečo cez 50 000 možností