Simulátor výrovní linky – Číslicová technika – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Simulátor výrovní linky – Číslicová technika – Fórum – Programujte.comSimulátor výrovní linky – Číslicová technika – Fórum – Programujte.com

 

Rantor
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
11. 12. 2014   #1
-
0
-

Dobrý den, v tomto jsem úplný nováček a tak nějak ani zatím moc nevím, o co jde (jsem student).
Jde o to, že jsem ve škole dostal zadaný úkol (obr. níže) a vůbec nevím, co si sním počít. Nevím čím začít, co dělat, prostě téměř nic. Máme k dispozici programy Eagle a Xilinx. Nemohl byste mi někdo navrhnout "postup" a já bych si potom krok po kroku nastudoval a zkusil vytvořit. Ale opravdu nevím kde začít a čím. Jde mi o to abych to vytvořil (nevadilo by mi to někde opsat, nebo se podívat na podobný příklad, ale chtěl bych to pochopit) Chci to později používat tak, abych nemusel pokaždé začínat od nuly. Tento předmět máme teprve tři a půl měsíce a toto bereme asi 3 týdny a dostali jsme zadané tohle (Střední Škola)... Děkuji

Připojen obrázek.

Připojen obrázek.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.227.–
JoDiK
~ Anonymní uživatel
987 příspěvků
12. 12. 2014   #2
-
0
-

#1 Rantor
Prosímtě, co to je za divnou školu, že ti zadá úkol a nenaučí tě to?

Není to náhodou ročníkový úkol, na kterém máš průběžně pracovat tak, jak tě to průběžně budou učit?

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.103.236.–
12. 12. 2014   #3
-
0
-

Na nakreslení schémat s logickými obvody stačí papír a tužka. Jinak s omezeními můžeš mít Eagle jako freeware viz http://www.eagle.cz/freeware.htm .

Vypadá to na sekvenční logiku - stav je závisí jednak na stavu vstupů (spínače, porucha), jednak na předchozím stavu. Číslování spínačů zprava   , to vymyslel nějaký tatar. Pro nakreslení schématu to ale nemusí být až tak zásadní - elektrické schéma nemusí vyjadřovat fyzické rozmístění přístrojů, součástek....