Zdravím
Trochu bojuji s návrhem databáze, který dělám jako korespondenční úkol. Vybral jsem si téma, kdy bych rád vedl pomocí databáze účetnictví.
Mám tedy tabulky:
- Zakazka (CisloZakazky, Specifikace, MistoRealizace, Investor, Dodavatel, Material, DatumZadani, DatumTerminu, NabidkovaCena, FakturovanaCena, Poznamka)
- Investor (ID, Nazev, ICO, DIC, PlatceDPH, Zastupce, ZastupceTel, ZastupceMail, Poznamka)
- Dodavatel (ID, Nazev, ICO, DIC, PlatceDPH, Zastupce, ZastupceTel, ZastupceMail, Poznamka)
- Material (ID, Nazev, Specifikace, MJ, Poznamka)
- Prehled (ID, DatumVystaveni, DatumSplatnosti, DatumSplaceni, Material, Specifikace, Dodavatel, Odberatel, Zakazka, CenaBezDPH, CenaVcetneDPH, VyseDPH, Poznamka)
A popravdě, v tuto chvíli mám už třetí verzi ER Diagramu a netuším, jak to logicky spojit.Jako hlavní zakázku jsem si nejdříve zvolil tabulku Zakazka, do které se spojují všechny ostatní tabulky a dvě z nich mají kardinalitu M:N, takže jsem musel vytvořit další dvě propojovací tabulky. Pak jsem zjistil, že v dalším kroku mám roblém s cizím klíčem, tak jsem ještě lehce upravoval, ale ten základ tam je.
Dá se takhle na fóru poradit, jak bude ER diagram vypadat? Protože uvažuji, jestli ta hlavní tabulka nemá být spíše tabulka Prehled, ale jak říkám, už se do toho zamotávám a nevím.