Dobrý den,
mám aplikaci u které bych ocenil možnost multiplayeru (byl by to logický krok vpřed), leč nejedná se o komerční záležitost, pročež by to nemělo návrat. (leda cosi za reklamu) Tak se ptám - nemusím si kupovat vlastní server? Poněvadž abych měl příjem i výdej, tak na daném hostingu musí běžet executable soubor, nikoliv pasivní script... Tuším, že jsem kdysi viděl cosi kolem free hostingů s podporou virtuálního desktopu. Když-tak (alespoň informativně) - nejlevnější řešení? (A to si chci posílat vskutku jen pár byte mezi malou skupinou hráčů.) Poněvadž nepotřebuji úplně RT přístup (2D desktop hra - nikoliv MMO(RPG/FPS/...)), říkám si, že by vlastně šlo použít databázi, pasivní script (PHP) a jen neustále číst data. Čily zde se mi jedná asi jen o informativní interakci...
Děkuji.
Fórum › .NET
Online multiplayer bez serveru - možné?
#2 q
Tak jako bez hráčů by to nebyl multiplayer... :D (Myslíš-li stálý, to asi ne - ale šlo-li by udělat z aplikace jak vysílač, tak i přijímač...) Ono to chci zaprvé pro rodinu a tak mohu udělat LAN spojení, to ano. Leč právě jak píši - jen se pídím po informacích. Když jsem zkoušel vytvořit přijímač i vysílač na bázi WebSockets, nešlo to, poněvadž jsem si neuvědomil, že by dotyční museli mít WebSockest technologii nainstalovanou atp. (Jak se vůbec propojit, natož si posílat data.)
#4 p3can
Pak netuším, proč se uvádí server "s podporou technologie WebSockets" - že by pro to musely existovat knihovny? Čily instalace... No nic - o tom vskutku nemám ponětí. V mém dotazu je to jasně uvedeno - jak propojit. Leda bych měl nějaký ten fake-server. Tedy Samba, či co.
Já se obávám, že to možný neni. I kdyby si použil princip p2p, tak i ta má své omezení kterých si můžeš všimnou i u torrentů, že když nejsi aktivní (nejsi viditelný), tak nikdo od tebe stahovat nemůže (možná existuje nějaký řešení, ale to už jde mimo mě)
v každým případě by si musel použít p2p a pro MP neni úplně ideální (pokud se ti to ovšem podaří)
pokud chceš něco takovýho, tak bych udělal normální tcp server a pustil bud u nějakýho známího nebo si pořídil nejlevnější vps
pokud se jedná o web app, tak postačuje websocket, případně to umí i samotný JS (např. node.js)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
IP bez GEO lokace apod. - kak je to mozne? — založil jan89
Návrh client-server aplikace - umístění serveru online — založil Jan Kokoška
Mafia 2 MultiPlayer — založil Matherz
Multiplayer tcp/ip — založil Samuel Lehotský
SA-MP (San Andreas Multiplayer) — založil Ace McIntosh
Moderátoři diskuze