Kostka - člověče nezlob se – Delphi – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Kostka - člověče nezlob se – Delphi – Fórum – Programujte.comKostka - člověče nezlob se – Delphi – Fórum – Programujte.com

 

TB0
Newbie
29. 12. 2014   #1
-
0
-

Ahoj, jsem v Delphi začátečník a potřeboval bych poradit s takovou jednou "banalitou". Naprogramoval jsem si v Delphi imitaci klasické hrací kostky, jenom bych to chtěl trochu vylepšit. Když jakoby hodím kostkou, chtěl bych, aby to chvilku dělalo tento efekt:

http://ohradaubilovce.sweb.cz/hod1.html

zatím se mi toho nepovedlo nijak dosáhnout, vždycky se mi objevila konečná strana kostky.

Předem díky :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:8d1f:15d2:a199:...–
lukas.balaz0
Super člen
30. 12. 2014   #2
-
0
-

#1 TB
hoď sem kód

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.242.41.–
TB0
Newbie
30. 12. 2014   #3
-
0
-

Nevím jestli to moc pomůže, protože to nefunguje. 

procedure TForm1.Kostka(N:integer);
begin
  Case N of
    0: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(0,Image1.Picture.Bitmap); end;
    1: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(1,Image1.Picture.Bitmap); end;
    2: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(2,Image1.Picture.Bitmap); end;
    3: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(3,Image1.Picture.Bitmap); end;
    4: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(4,Image1.Picture.Bitmap); end;
    5: Begin Image1.Picture:=nil; ImageList1.GetBitmap(5,Image1.Picture.Bitmap); end;
  End;
end;

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  randomize;
  For I:=1 to 20 do begin Kostka(random(6)); sleep(10); end;
end;
Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:8d1f:15d2:a199:...–
lukas.balaz0
Super člen
30. 12. 2014   #4
-
0
-

#3 TB