Dotaz na libpng – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Dotaz na libpng – C / C++ – Fórum – Programujte.comDotaz na libpng – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

oxidián0
Grafoman
2. 2. 2015   #1
-
0
-

Stáhl jsem si z internetu ukázkový kód na to jak pracovat s libpng. Funkce jela, ale potřeboval bych t trochu upravit. Je to na mě dost složitý protože jsem začátečník, ale chci to umět. Chtěl bych tam nadefinovat vlastní funkci na čtení, tak abych mohl během čtení rovnou měnit i hodnoty (konkrétně je budu převádět na HSV a pravděpodobně taky pak budu hledat konkrétní hodnoty a ty měnit).

Funkce  

png_set_read_fn(png_ptr, (void *)&data, PNGReadFromBytes);


mi vrací upozornění:

passing argument 3 of 'png_set_read_fn' from incompatible pointer type [enabled by default]|

pak to skáče na png.h

extern PNG_EXPORT(void,png_set_read_fn) PNGARG((png_structp png_ptr,

note: expected 'png_rw_ptr' but argument is of type 'void (*)(struct png_struct *, png_byte *, png_uint_32)'|


static void PNGReadFromBytes - to je ta funkce co chci použít

a

typedef struct MYDATA
jsem převzal z jiného ukázkového kódu

Může mi s tím někdo pomoct prosím?

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.199.–
oxidián0
Grafoman
2. 2. 2015   #2
-
0
-

Funkce jede ale 1) spouští se když volám png_read_info() - načte se 8 bytů, ukončí se cyklus a konec funkce a dál se nic neděje. Program ukončen. Tak nechápu co se děje. A 2) já bych chtěl udělat takovou funkci abych mohl přečíst buď celý obraz po řádcích nebo po pixelech. Poradíte?

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.45.199.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa