Úplný začátek v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Úplný začátek v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.comÚplný začátek v C++ – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

HonzaB990
Duch
14. 2. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den/večer,

chtěl bych se naučit s C++ a tak jsem jsi začal číst lekce které jsou na tomto webu a v lekci 1 je takový ten první program ''Ahoj světe''. Dělám vše podle návodu a když nakonec chci ten soubor uložit tak mi to nejde, dělám to v Dev-C++ a když už to mám napsané a stisknu klávesu F9 vyskočí tabulka: program g++.exe přestal pracovat, kliknu tedy na ukončit program a vyskočí další: Soubor není zkompilován! Jdu tedy do Spustit/Zkompilovat, kliknu tedy a celé se to začne opakovat. Nevíte co s tím? V tomto jsem naprostý nováček a sám tomu pořádně nerozumím. Předem děkuji :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.33.112.–
Radek Chalupa
~ Redaktor
+1
Super člen
14. 2. 2015   #2
-
0
-

#1 HonzaB99
Jako první krok bych doporučil používat MS Visual Studio 2013 Community, je zcela zdarma pro samostatné vývojáře. Když si tam vygeneruješ konzolovou aplikaci a do "main funkce" napíšeš printf("ahoj"); určitě to nespadne:-)

Radek Chalupa
- individuální konzultace, školení programování (C/C++, WinAPI, COM, ActiveX, ATL, C#, NET Framework, MFC)
- vývoj software na zakázku
http://www.radekchalupa.cz

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.51.–
HonzaB99
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
15. 2. 2015   #3
-
0
-

#2 Radek Chalupa
Hodně děkuju za radu, MS Visual Studio 2013 Community už instaluji a uvidím co se z toho vyklube. Dělal jsem to v Dev-C++, protože mi to tento web ''doporučil'' že je to prý lehký a snadně pochopitelný kompilátor.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.33.112.–
oxidián0
Grafoman
15. 2. 2015   #4
-
0
-