Jak vytvořit hexademickou mapu v omezeném prostoru? – Matematika – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Jak vytvořit hexademickou mapu v omezeném prostoru? – Matematika – Fórum – Programujte.comJak vytvořit hexademickou mapu v omezeném prostoru? – Matematika – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Matěj Andrle+1
Grafoman
20. 2. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den,
s generováním samotné mapy nemám žádný problém, jen nevím, jak každý "stát" omezovat, aby se výsledek vešel do určitého prostoru. Viz.:

http://www.herna.biz/hry-online/strategicke/839-dicewars/hrej

Ideálním prostorem by byla plocha 800x600... Používám DOS techniku falešného 3D - isometriky... (Kdy okraje jsou jen dole a vpravo - lepením na sebe ve správném směru jsou vnitřní kraje překresleny a zůstane krásný isometrický obrazec.) Pročež z bodu X rozvíjím každý "stát" do bodu Y. (Respektive všemi směry s náhodným ukončením - náhoda to však, jak píši, nesmí být - abych to omezil do vymezeného prostoru.)
Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.151.–
Reklama
Reklama
peter
~ Anonymní uživatel
2528 příspěvků
20. 2. 2015   #2
-
0
-

Jak vypada vstup, jak vypada vystup, a co se s tim ma provest?
Neumis zmensit obrazek na urcite rozmery?
Neumis v obrazku detekovat uzavrenou oblast a prevest ji na setiuhelniky?

http://mujweb.cz/peter.mlich/hry/ff/ff.htm
planek resim tak, ze setiuhelniky jsou pozadi, pres to ma gif s vyrezanym stredem. Ve treti vrstve je html ctvercova tabulka s divy pro kameny (ctverci). A v posledni ctvrte, je jsou divy pro klikani. Cili, hrac klika na pruhledny ctverec, pod nim je dalsi pruhledny, kde je obrazek (tim docilim toho, ze obrazek muze byt vetsi nemo mensi nez oblast, kam se da kliknout).

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:10d7:56...–
peter
~ Anonymní uživatel
2528 příspěvků
20. 2. 2015   #3
-
0
-

V nejhorsim pripade si muzes udelat editor mapy, kde si do pozadi das obrazek sveta a v popredi na nej kreslis sestiuhelnicky. Nemusis slozite vzit mapu statu a gelat program na vyplnovani sestiuhelniky, ktery muze selhat na nejake malickosti, kdyz a 5 min to mas prekreslene rucne editorem map, ktery pak snadno muze pouzit i hrac, treba.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:10d7:56...–
Matěj Andrle+1
Grafoman
20. 2. 2015   #4
-
0
-

#2 peter
Jaké zmenšování obrázku? Jsem v políčkové grafice - chci měnit počet políček! Vstup je zcela na vás (Co by jako mělo být vstupem?) - cílem je vygenerovat "státy" ve vymezené oblasti. Tedy jak jsem psal XY políček. Zkrátka potřebuji náhodné mapy, kteréžto se vlezou na obrazovku - to je celé... :D (Já mám náhodné mapy, kteréžto mi však lezou za hranice bufferu - bytové mapy políček.) Jak generuji "stát" jsem již napsal - rozvíjím od počátku státu všemi směry "lepení" políček do náhodného ukončení.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.151.–
peter
~ Anonymní uživatel
2528 příspěvků
20. 2. 2015   #5
-
0
-

Nevim, neni mi to jasne. Jsem pro obrazek :)
V tom FF resim pohyb kamenu po plose tak, ze mam vygenerovane pole se seznamem sousednich policek. Resp, to je mozna starsi kod, v tom novejsim to generuji podle obrazku. Ve tvem pripade by pak prilepeni statu znamenalo policko po policku zjistit, zda ma sousedy na hraci plose stejne jako v tom statu. kdyz ne, tak se tam nevleze.
Jestli to teda chapu spravne, ze mas neco jako hru na lode, ze rozmistujes lode po hraci plose.

http://mlich.zam.slu.cz/js-ff/ff4script.js
http://mlich.zam.slu.cz/js-ff/ff4b.htm
(soucasne je tam treba takove vylepseni, ze si ulozi vsechny nejkratsi cesty a ne jen prvni nalezenou a pak nahodne vybere)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:10d7:56...–
Matěj Andrle+1
Grafoman
20. 2. 2015   #6
-
0
-

#5 peter
Tak to osekám na základ - mám byty! Kašli na GUI - máme byte[]. Tedy jak jsem psal - vymezený prostor. 0 indikuje nepřítomnost "státního" políčka. Zbytek jsou "státy". Pravdou je, že jsem zatím nedořešil rovnoměrné rozmístění "osadníků" - tedy barvy obsazených "států". Leč zatím řeším samotné vytvoření "států". Potřebuji vytvořit náhodné velikosti a tvary tak, aby se vše drželo uvnitř hranic byte[]. Nyní činím tak, že z daných bodů "rozlézám" do všech stran s náhodnými zakončeními. (Někde pokračuji dalším státem, čímž vzniká kontinent/ostrov.) Ono tedy současně potřebuji, jak jsem psal, rovnoměrně rozmístit zastoupení osadníků - hráčů a jejich síly, leč nyní ani nemají kde být... Nemohu omezovat staticky každý stát  poněvadž 20 malých států nedá stejnou plochu jako 20 velkých států. Dle mého by to chtělo opustit "rozlézací" algoritmus - tak jaký použít?

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.151.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 5 hostů

Podobná vlákna

Jak vytvořit prstenec? — založil Vladimír

Jak vytvořit v PHP? — založil Daniel Herrmann

Jak vytvořit databazi — založil da11niel

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý