Filtrování dat z mysql – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Filtrování dat z mysql – PHP – Fórum – Programujte.comFiltrování dat z mysql – PHP – Fórum – Programujte.com

Pepa Šrámek
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
28. 2. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den,

Mám stránku, kde si vypisuji data z mysql tabulky (jako jmeno, prijmeni, ovoce). A já bych chtěl, aby si je uživatel mohl filtrovat, tzn: když si např zadá příjmení a vybere si jabka, tak aby po stisknutí tlačítka "Vyhledat", aby se mu vypsali jen všechny jabka s tím zadaným příjmením.

<form method="GET" action="">
<label>Jméno:</label>
<input type="text" name="jmeno">
<label>Příjmení</label>
<input type="text" name="prijmeni">
<select name="jidlo">
  <option value="Hrusky">Hrušky</option>
  <option value="Jablka">Jablka</option>
</select>
<br />
<input type="submit" value="Vyhledat" name="search">
</form>

Díky předem za odpověď, v php jsem začátečník.

Nahlásit jako SPAM
IP: 46.47.152.–
peter
~ Anonymní uživatel
4014 příspěvků
2. 3. 2015   #2
-
0
-

"Mám stránku, kde si vypisuji data z mysql tabulky"
Php kod stranky jsi nedal, problem neresitelny, problem vyresen. Opravdu nemas zac dekovat, bylo to snadne.

Zkousel jsi ten SELECT upravit? 

<?php
$a = $_GET['jmeno']; // pro <form method="GET"
$b = $_GET['jidlo'];
$query = "SELECT id, jmeno, prijmeni, jidlo"; // tva verze (pokud ne, mas smulu)
$query = "SELECT id, jmeno, prijmeni, jidlo WHERE jmeno='$a' jidlo='$b' ";
echo $query; // muzes sql prikaz zkopirovat do phpmyadmin a zkusit, zda ti funguje
$result = mysql_query($query);?>
Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:1f7:5dbb:e1...–
1. 4. 2015   #3
-
0
-

Dobrý den,