Návrh softwaru – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Návrh softwaru – PHP – Fórum – Programujte.comNávrh softwaru – PHP – Fórum – Programujte.com

ondra
~ Anonymní uživatel
244 příspěvků
18. 3. 2015   #1
-
0
-

Zdravím,

jsem student a již nějakou dobu programuju v PHP. Dělám pro menší firmu, kde dostanu písemné zadání co se po mně chce a programuju. Nedostanu žádné třídní diagramy apod. A to mně samozřejmě nutí uvažovat nad tím jak danou problematiku navrhnu. Vždycky to nějak uděláma a vždycky mně zkušenější kolegové řeknou abych to předělal a řeknou jak by si to představovali. Vždycky je to daleko líp navržené a líbí se mně to.

Rád bych se to taky naučil. Získal nad danou věcí nadhled.

Určitě se to časem naučím, ale je možné tomu nějak napomoct? Jaká je nejlepší cesta?

Začal jsem se učit návrhové vzory. Máte nějaké tipy na nejužitečnější návrhové vzory, které bych měl určitě znát?

Děkuju za odpověď

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.31.–
ondrej39+1
Věrný člen
18. 3. 2015   #2
-
0
-

#1 ondra
A proč se nezeptáš kolegů, kde a z čeho se učili oni? To se na pracovišti kromě zadávání práce o ničem nebavíte?

BTW: Navrhnout dobře soft není jen o tom znát pravidla, ale taky člověk na to nesmí být blbej. Jakože projektový manažer může se softwarovým inženýrem a architektem sestavit návrh aplikace, který předají programátorovi a ten už ho nějak udělá, ale udělal samotnej ten návrh prostě sranda není.

Dost v tom hrají zkušenosti a cit pro řešení problémů.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.226.234.–
Inject all the dependencies!
peter
~ Anonymní uživatel
4014 příspěvků
19. 3. 2015   #3
-
0
-

Na vzhled a funkcnost pouzivam pohled uzivatele noumy (mamka, sestra, dite, deda nad hrobem...). Spousta uzivatelu neumi se strankou pracovat a tak vyzaduje jednoduchost. Ve vzhledu, slova, ktera znaji, kratke popisky policek i text.