U členské funkce s návratovým typem void nemůžeš očekávat, že vrátí ukazatel. Druhý problém je závažnější - volat metodu bez vytvoření instance třídy (co když instancí bude více? Jak poznat které instanci volání metody náleží?). Po vytvoření instance třídy máš nebo můžeš mít ukazatel na konkrétní instanci a pomocí tohoto ukazatele volat její metodu.
Item *MyItem;
MyItem = new Item(); //dynamicky vytvorim instanci tridy a mam na ni ukazatel
MyItem->draw(parametr); //pomoci ukazatele pracuji s metodami instance tridy
delete MyItem; //nezapomenu uvolnit objekt z pameti
#3hlucheucho
Udělal sem to sice tak jak si mi poradil textura se vykreslí na zadané pozici ale když kliknu znovu textura zmizí a vytvoří se na jiné pozici.
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.196.–
Díky bohu, že počítače vymysleli muži. Kdyby to byly ženy, tak binární soustavu reprezentují jedničky, nuly a "možná"
To už bys musel odtajnit celý kód, z toho útržku tady se to nevyčte. Vypadá to, že ta metoda, nebo funkce volaná uvnitř ní, vymaže starou texturu a vykreslí ji na danou pozici.