Ahoj,
programuji hru a snažím se udělat aby se obrázek posouval tam kde je myš JEN když kliknu, ale jen se zobrazí a hned zase zmizí. Zde je kód podmínky terá by to měla zajišťovat:
kliknuto=="ne"
if mouse.get_pressed()[0]==1:
klinuto = "ano"
if klinuto=="ano":
while 1:
screen.blit(vybusna_lahev_obr,(pozice_mys))
if mouse.get_pressed()[0]==1:
break
#screen = obrazovka na kterou vykresluji
#pozice_mys jsou aktualni souradnice mysi
#vybusna_lahev_obr - obr = obrazek
#vybusna_lahev_obr obrázek s lahví
a tady celý kód:
# -*- coding: utf-8 -*-
#Alchimist Lab 2015
#by Vítek Peterka
#you can use this as you wish
#FIRST VERSION
from Tkinter import *
import base64
from pygame import *
import gtk
import os
mycolor = 0,255,0
def poprve():
gamesave = [base64.b64encode("0"), base64.b64encode("0"), base64.b64encode("0")]
soubor = open(os.path.dirname(os.path.abspath(__file__))+"/gamesave.txt", "w")
soubor.write(str(gamesave))
soubor.close
hra(0,0,0)
def hra(p,s,sp):
start_panel=gtk.gdk.screen_width()-2*gtk.gdk.screen_height()/5
zaklad_sirka=start_panel+219-1
zaklad_start_panel=800
real_sirka=gtk.gdk.screen_width()
docist_sirka=real_sirka-zaklad_sirka
efektova_lahev=os.path.dirname(os.path.abspath(__file__)) + "/efektova_lahev.GIF"
efektova_lahev_obr=image.load(efektova_lahev)
vodni_lahev=os.path.dirname(os.path.abspath(__file__))+ "/vodni_lahev.GIF"
vodni_lahev_obr=image.load(vodni_lahev)
vybusna_lahev=os.path.dirname(os.path.abspath(__file__))+ "/vybusna_lahev.GIF"
vybusna_lahev_obr=image.load(vybusna_lahev)
sirka = gtk.gdk.screen_width()
vyska = gtk.gdk.screen_height()
while 1:
klinuto="ne"
screen = display.set_mode((sirka, vyska))
panel = screen.subsurface (start_panel,0,219+docist_sirka-4,gtk.gdk.screen_height())
screen.fill([0,0,255])
panel.fill([0,255,0])
pozice_mys=mouse.get_pos()
panel.blit(efektova_lahev_obr,(0,0))
panel.blit(vodni_lahev_obr,(0,160))
if mouse.get_pressed()[0]==1:
klinuto = "ano"
if klinuto=="ano":
while 1:
screen.blit(vybusna_lahev_obr,(pozice_mys))
if mouse.get_pressed()[0]==1:
break
display.flip()
print gtk.gdk.screen_width(), gtk.gdk.screen_height()
def pokracovani():
print "nacist do 3 proměných peníze , super peníze , skóre"
okno=Tk()
okno.title("alchimist lab")
start=Button(okno, text=" zacit hru ", command=poprve)
start.pack()
pokracovat=Button(okno, text="pokracovat", command=pokracovani)
pokracovat.pack()
okno.mainloop()